Gå til innhold

**IKM uke 31**

Renate har ♂09, ønsker 1 til

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oi! Jeg er gravid!! Jeg kan ikke tro det.. :)

Gratulerer til alle med positiv test! Til dere andre; neste gang er deres tur! :)

Jippi!! Gratulere! Eg skal teste i morgen med rfsu tes (hørt den er best) Så satser på den viser noko då!! Kjempe kjekt at spira satt hos deg :D

Annonse

Gratulerer til alle med positiv test! Til dere andre; neste gang er deres tur! :)

jeeee :) :) gratulere så mye! da møtes vi i apriltermin tråden:)

Tusen takk :D Sitter å tripper til aprilgruppa åpnes nå ;)

Gratulerer! Så stas :) Venter i spenning på ikm på søndag...veldig lenge til...

Tusen takk :) Håper det beste for deg :)

Jippi!! Gratulere! Eg skal teste i morgen med rfsu tes (hørt den er best) Så satser på den viser noko då!! Kjempe kjekt at spira satt hos deg :D

Tusen takk!! :) Lykke til med testing - håper spira sitter hos deg og :)

Her har jeg testet med billigtester fra ebay i ei uke. Først i nå i dag fikk jeg positivt, med cb digital :)

Tusen takk!! :) Lykke til med testing - håper spira sitter hos deg og :)

Her har jeg testet med billigtester fra ebay i ei uke. Først i nå i dag fikk jeg positivt, med cb digital :)

Eg har ikkje kjøpt billigtester, tenkte å prøve denne mnd først, så heller kjøpe neste mnd :)

Skal gje eit lyd her inne i morgen :)

Negativ test i dag og :( men ingen tegn til tanta enda! Har en test igjen (cb digital) får ta den i morgen, da er det ikke flere tester igjen og eg reiser.

Så kjipt, men det er fortsatt håp da :)

Her synes jeg puppene er mindre ømme i dag, så da tipper jeg det blir tantebesøk snart. Og i så fall har vi bommet totalt på el denne mnd, og egget slapp ikke selv om alle symptomer på el var tilstede..

Negativ test i dag og :( men ingen tegn til tanta enda! Har en test igjen (cb digital) får ta den i morgen, da er det ikke flere tester igjen og eg reiser.

Så kjipt, men det er fortsatt håp da :)

Her synes jeg puppene er mindre ømme i dag, så da tipper jeg det blir tantebesøk snart. Og i så fall har vi bommet totalt på el denne mnd, og egget slapp ikke selv om alle symptomer på el var tilstede..

Er skikkelig utålmodig, trodde ikke eg skulle bli så skuffet! :( Men ser kordan ting blir den neste uka.

Bedre lykke neste mnd da :) (eg må vente helt til september!! :( )

Endret av Poteto

Annonse

Gratulerer så mye til dere som nettopp har testet positivt! Så deilig følelse å se to streker på pinnen! Kjenner jeg gleder meg til vi kommer der :) Jeg hører til uke 32, og er ivrig symptomjeger! Går bare ikke an å la være å kjenne etter :D

Så når vi er inne på dette med symptomer: Hvordan er livmortappen til dere som nettopp har fått positiv test?

Jeg husker så godt med andremann at tappen var hard, lukket og godt opptrukket før IKM. Nå er den ikke det.....hmm tenker jeg da, dårlig tegn eller? Har også lest i andre tråder at tappen ikke har lukket seg før det har gått noen dager etter positiv test.

Hvordan er det med dere?

Gratulerer så mye til dere som nettopp har testet positivt! Så deilig følelse å se to streker på pinnen! Kjenner jeg gleder meg til vi kommer der :) Jeg hører til uke 32, og er ivrig symptomjeger! Går bare ikke an å la være å kjenne etter :D

Så når vi er inne på dette med symptomer: Hvordan er livmortappen til dere som nettopp har fått positiv test?

Jeg husker så godt med andremann at tappen var hard, lukket og godt opptrukket før IKM. Nå er den ikke det.....hmm tenker jeg da, dårlig tegn eller? Har også lest i andre tråder at tappen ikke har lukket seg før det har gått noen dager etter positiv test.

Hvordan er det med dere?

Jeg er gravid for tredje gang, og aaaaner om/hvor jeg klarer å kjenne livmortappen :P

Hvordan er det med dere?

Jeg er gravid for tredje gang, og aaaaner om/hvor jeg klarer å kjenne livmortappen :P

Solstrålen+ englejenta: Jeg skjønte ikke helt hva du skrev der, hehe, kanskje jeg er litt trang i nøtta. Har du prøvd å finne tappen? :D

Hvordan er det med dere?

Solstrålen+ englejenta: Jeg skjønte ikke helt hva du skrev der, hehe, kanskje jeg er litt trang i nøtta. Har du prøvd å finne tappen? :D

Aldri prøvd, vet heller ikke hva jeg skal kjenne etter ;) Selv etter tre svangerskap :P

Gratulerer såååå mye til Rasekatten og alle dere andre som har blitt gravide!! :D  :wub:

Prøvde å ha en liten mental pause fra prøvingen denne pp, men vet ikke om det funket helt. Hvordan skal man liksom bare slutte å tenke på det man ønsker seg mest av alt her i verden?? Jaja, tantekreket kom i dag uansett, så da er det bare å forberede seg på en ny pp.. Vil nok prøve å tenke litt på andre ting denne mnd også.

Ny ikm mandag uke 35! :) Håper på klaff denne pp! Begynner å nærme seg termindato for spiren som måtte gi opp også :(

Hvordan er det med dere?

Nå er jeg ikke prøver, men har jo født 3 ganger. Tappen er ikke som den var når man er gravid første gangen.

Det vil være ca 1 cm (du får en finger opp) åpning. men ville tro kanskje den vil være hard.

Uansett, det anbefales ikke å tafse når man er gravid ;) Men det vet dere sikkert ;) 

Anonymous poster hash: 576f7...7a2

Gratulerer såååå mye til Rasekatten og alle dere andre som har blitt gravide!! :D  :wub:

Prøvde å ha en liten mental pause fra prøvingen denne pp, men vet ikke om det funket helt. Hvordan skal man liksom bare slutte å tenke på det man ønsker seg mest av alt her i verden?? Jaja, tantekreket kom i dag uansett, så da er det bare å forberede seg på en ny pp.. Vil nok prøve å tenke litt på andre ting denne mnd også.

Ny ikm mandag uke 35! :) Håper på klaff denne pp! Begynner å nærme seg termindato for spiren som måtte gi opp også :(

Takk Bambi ;) sett det har vært stille fra deg, hadde håpet du kom etter, men slutter ikke følge med deg ;)

Mandag 29.07
* Cayenne
* SuBuuuuu

Tirsdag 30.07
* Renate
* Rasekatten
* *Lucky-Baby*

Onsdag 31.07
* elibjo

Torsdag 01.08
* solstrålen+englejenta

* sophiesmum<3

Fredag 02.08
* bambi-88
Poteto

Lørdag 03.08
* Førstegangsprøver84

Søndag 04.08
MamaO'Rama

GRAVIIID

* Subuuuuu

* rasekatten

* Solstrålen+englejenta

Oppdaterte litt, jeg.. Hvordan går det med dere, jenter? :)

Har ikm lørdag eller i dag (fredag). Blendahvit test onsdag... Mensmurringer og stikkinger i flere dager. Har prøvd å tempe denne måneden, og tempen sank i går og i dag morges.

Men: Jeg pleier alltid å spotte ca 3 dager før mensen, og ingenting enda! Selv om mensen skal komme i dag eller i morgen... Så derfor beholder jeg et 5% håp helt til TR kommer.

Gratulerer til alle som har fått to streker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...