Gå til innhold

**IKM uke 31**

Renate har ♂09, ønsker 1 til

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med dere - noen som har hatt el allerede? Her tror jeg el kom allerede på cd 13 (lørdag) så hører vel strengt tatt til i uka før, men synes det er bedre å være blant de første enn de siste :P

Skriver fra mobil, så får ikke ført opp noen dessverre.

Heia oss!!! :D

Fortsetter under...

Annonse

Har pleid å få svake positive tester noen dager før ikm, men hadde en kjemisk og 2 tidlig SA i vinter/vår, så skal prøve å vente. Har ingen andre tegn enn stikninger i lysken. Har alltid det ved graviditet, men har og opplevd å ha det en gang utenom, så har egentlig ingen forhåpninger. Kjenner du noe?

IKM mandag 29.juli her. Litt usikker om jeg rakk EL denne perioden da jeg var bortreist. Time will show :)

da har vi lik ikm.  når har du tenkt å teste? jeg kjenner dagene går så uendelig sakte når man går å tenker og venter ;)

Har pleid å få svake positive tester noen dager før ikm, men hadde en kjemisk og 2 tidlig SA i vinter/vår, så skal prøve å vente. Har ingen andre tegn enn stikninger i lysken. Har alltid det ved graviditet, men har og opplevd å ha det en gang utenom, så har egentlig ingen forhåpninger. Kjenner du noe?

IKM mandag 29.juli her. Litt usikker om jeg rakk EL denne perioden da jeg var bortreist. Time will show :)

da har vi lik ikm.  når har du tenkt å teste? jeg kjenner dagene går så uendelig sakte når man går å tenker og venter ;)

Jeg tok en test i dag tidelig (9dpo) Den var helt blank, så nå håper jeg bare på at jeg rett og slett testet for tidelig!

Jeg har veldig ømme bryst, men det er det eneste.. Men jeg tror jeg har blitt veldig flink til å tenke meg frem til symptom ;) hehe

Mandag 29.07
* Cayenne
*

Tirsdag 30.07
* Renate
* Rasekatten
* *Lucky-Baby*

Onsdag 31.07
* elibjo
*

Torsdag 01.08
*

Fredag 02.08
* bambi-88
* Poteto

Lørdag 03.08
*

Søndag 04.08
* MamaO'Rama

GRAVIIID
*

Spennende, noen som kjenner noe? Har hatt mensenmurringer i noen dager nå, men er sikkert bare innbilninger. Husker ikke om jeg kjente noe så tidlig forrige gang, har en gutt på snart to år. :)

Annonse

kan noen skrive meg opp på 29.juli? :) tok en test i går, 9dpo, negativ... Men er fortsatt svært positiv;)

Liker at du er positiv :)

Om ikke testen er det så må jeg være det ;) hehe
He he ;) heilt sant :)
Ikke noe er bedre enn og tro på det selv ;) håper virkelig det klaffer for dere nå jenter ;)

Mandag 29.07
* Cayenne
* SuBuuuuu

Tirsdag 30.07
* Renate
* Rasekatten
* *Lucky-Baby*

Onsdag 31.07
* elibjo

Torsdag 01.08
* solstrålen+englejenta

* sophiesmum<3

Fredag 02.08
* bambi-88
Poteto

Lørdag 03.08
* Førstegangsprøver84

Søndag 04.08
MamaO'Rama

GRAVIIID

Noen som har testet? Tror egentlig el kom tidlig og at ikm er i dag eller morgen, men ingen tester å få tak i her jeg er :o

Ingen tegn til tr enda iallfall, så får bare vente og se. Krysser fingrene for oss! :D

Å så kjedelig at du ikkje har test! Her må eg nok vente til tidligst onsdag tenker eg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...