Gå til innhold

Jeg BARE sover...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er i uke 10 og sover mindre enn noen gang. 2-3 timer i døgnet på fjerde uke nå! Er så fortvilet. Ikke kan jeg få noe å sove på heller. Om dette fortsetter vet jeg ikke hva jeg gjør. Føler med konstant fyllesyk, hodepine, kvalm, sliten og gråter.

Kjempe misunnelig på dere som får sove mye for tiden.

Godt å lese. Eg sover hele tiden! Tre timer på sofa og hele natten.. Samboer er fantastisk og tar seg av alt, sier at nå må jeg bare hvile om jeg føler for det, "du ruger jo". Hehe. Men kjenner likevel litt på samvittigheten, skulle gjerne gjort litt mer ja.. Satser på at trøttheten snart går over og energien kommer tilbake.

Annonse

Har sovet godt de siste 7 ukene jeg.. Er 14 uker nå. 

Jobber i 8 timer. Sover litt på sofaen 1 time, enten før eller etter middag, Og så avslutter jeg kvelden med å legge meg kl 21. Da er jeg helt skutt.

Før kunne jeg holde meg oppe til 22-24 uten problemer. 

Endret av eneleh_

Jeg er også ufattelig trøtt.... :( og det er kjempe tungt med en på 2,5 i tillegg...... Når ikke mannen er hjemme så er de timene fra bhg til leggetid kjempe lange.... Jeg har så dårlig samvittighet... Det blir så alt for mye tv/film og spilling på han:( håper det snart gir seg... 10+1 i dag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...