Eli8 Skrevet 2. juli 2013 #1 Del Skrevet 2. juli 2013 Vi skal kjøre på ferie til Kristiansand og Danmark. Har en gutt som snart blir 2 år. Noen som har noen gode råd og gjerne pakketips? underholdning i bil og påfunn i Danmark? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsen og mamma`n :) Skrevet 7. juli 2013 #2 Del Skrevet 7. juli 2013 Jeg trenger også tips, så håper noen har noen gode råd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heleni89 Skrevet 9. juli 2013 #3 Del Skrevet 9. juli 2013 Dytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lene~mor til tre Skrevet 11. juli 2013 #4 Del Skrevet 11. juli 2013 (endret) Vi skal snart kjøre på ferie i Danmark å vi skal to dager i legoland og en dag i givskud zoo iværtfall jeg har aldri vært noen av stedene før så det kan jo bli spennende ;-) minste jenta mi blir 2 neste måned, men vi gjør det jo mest for mine eldre barn som blir 11 og 13 minste snuppa elsker dyr, vi har allerede vært i Nordens ark i Sverige to ganger i sommer å snuppa mi elsker å være der å se på dyra da storkoser hun seg. Var på tusenfryd for to dager siden å og selv om det bare er noen ting minste jenta kan bli med på der så koste hun seg der å Endret 11. juli 2013 av Lene~mor til tre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå