Gå til innhold

Har du solgt leilighet og opplevd at noe har blitt stjålet på visning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal selge leiligheten i august, og begynte plutselig å tenke på om jeg må pakke unna det meste i leiligheten, som klær, sko og lysestaker/vaser som jeg egentlig kunne tenke meg å style leiligheten med.

Er det noen som har opplevd at noe har blitt stjålet fra visning? Eller noen har ødelagt noe?

Vi har f.eks et skoskap hvor vi oppbevarer skoene for sesongen. Ser for meg at det er enkelt å plukke med seg noen designersko og putte i vesken, hvis megler befinner seg i et annet rom og snakker med andre... Hmmm... er jeg i overkant paranoid?

Anonymous poster hash: dfccb...5ac
Skrevet

Har ikke opplevd, og heller aldri tenkt tanken.

Ville nok fjernet smykker og juveler, men sko og lysestaker - nei.

Skrevet

Ja, type smykker og sånt har jeg tenkt å fjerne :) Men begynte brått å tenke på om jeg måtte pakke ned alt av verdi... Er jo ikke noe gøy om noe blir borte heller... Hva med type krystall og sånt tro?

Skrevet

Har jeg aldri hørt om at har skjedd.

Men likevel er det jo ikke så dumt å fjerne ting man er redd for.

Anonymous poster hash: 7f0de...98e
Skrevet

Har ikke opplevd at noe har blitt stjålet. Men jeg pakket faktisk vekk en del ting som jeg er redd for. La foreksempel en arvet vase med høy verdi nederst i klesskapet under noe klær. Greit å pakke bort det du er mest redd for. Er det mange på visning har megleren overhodet ikke kontroll på hva folk gjør.

Anonymous poster hash: ef7a5...c17
Skrevet

Her i Oslo skjer det ofte. Har hørt om mange det har skjedd med, inkl meg selv.

Anonymous poster hash: 5f633...8fe
Skrevet

Ble frastjålet heile sparebøssa til guttungen da huseier hadde visning i huset og min hybel. Hun hadde ikke sagt ifra at de kom, så dermed var jo ikke jeg hjemme under visning. Ble så forbanna på at de hadde låst seg inn uten beskjed, på at sparebøssa var vekke at jeg sa at jeg ikke betalte siste måneds husleie, sendt i rekomandert brev med oppsigelse. Hørte aldri noe fra henne, ikke engang når vi skulle avlevere nøkler.

Anonymous poster hash: 5e681...c82

Skrevet

Huff, kjedelig at det har skjedd med flere av dere :( Da skal jeg passe på å legge bort alt som er verdifullt og betyr noe for meg. Bor i Bærum, så hvis det er noen som raider visninger i Oslo så kan de nok fort ta turen ut hit også tenker jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...