Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #1 Skrevet 2. juli 2013 Selv må jeg si at museumsvakt vel troner øverst på lista. Man må jo kjede seg ihjel! Ellers kunne jeg ikke tenkt meg å jobbe i barnehage eller som lærer på barneskolen/ungdomsskolen. Jeg har rett og slett for kort lunte og er ikke sånn overvettes glad i barn på generell basis, så tror jeg skulle fått problemer der, gitt. Politiker er vel heller ikke en vei jeg kunne tenke meg å gå, i alle fall ikke en som var profilert. Tror man skal tåle mye hets uansett hvilket parti man tilhører. Anonymous poster hash: bd4a8...039
Sølvpanter Skrevet 2. juli 2013 #2 Skrevet 2. juli 2013 Det meste egentlig Er så mange rare yrker jeg ikke tenker på heller til vanlig som jeg aldri hadde orket som f.eks de som renser kloakkanlegg ol. Men av mer vanlige yrker hadde jeg nok ikke taklet noe særlig innenfor renhold eller hesesektoren. Eller barnehage. Forsøkte en dag som tilkallingsvikar i min tidlige voksentid og holdt på å tilte totalt. Absolutt ikke noe for meg.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #3 Skrevet 2. juli 2013 Det meste egentlig Er så mange rare yrker jeg ikke tenker på heller til vanlig som jeg aldri hadde orket som f.eks de som renser kloakkanlegg ol. Men av mer vanlige yrker hadde jeg nok ikke taklet noe særlig innenfor renhold eller hesesektoren. Eller barnehage. Forsøkte en dag som tilkallingsvikar i min tidlige voksentid og holdt på å tilte totalt. Absolutt ikke noe for meg. Du er vel blandt de som sykemelder deg mer enn du jobber Anonymous poster hash: 4ebed...403
Gjest Hyacinth Bouquet Skrevet 2. juli 2013 #4 Skrevet 2. juli 2013 Psykiatrisk institusjon. Og da mener jeg der man kan oppleve feks -at de som er der aldri dusjer -at de smører rommet sitt med sin egen avføring -at de spytter på ansatte -at de er direkte farlige (feks for syk for fengsel) Altså steder hvor de har reimsenger. Sånne steder kunne jeg aldri jobbet.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #5 Skrevet 2. juli 2013 Jeg kunne ikke tenkt meg å kjøre bossbil, heller på boss stasjonen. Hadde ikke taklet lukten og alt bosset. All ære til de som orker det. Eller de som kjører den bilen som henter kloakk på hytter f.eks Anonymous poster hash: 4ebed...403
Sølvpanter Skrevet 2. juli 2013 #6 Skrevet 2. juli 2013 Det meste egentlig Er så mange rare yrker jeg ikke tenker på heller til vanlig som jeg aldri hadde orket som f.eks de som renser kloakkanlegg ol. Men av mer vanlige yrker hadde jeg nok ikke taklet noe særlig innenfor renhold eller hesesektoren. Eller barnehage. Forsøkte en dag som tilkallingsvikar i min tidlige voksentid og holdt på å tilte totalt. Absolutt ikke noe for meg. Du er vel blandt de som sykemelder deg mer enn du jobber Anonymous poster hash: 4ebed...403 Hæ? Hvor kam den konklusjonen fra? Jeg elsker jobben min jeg Men av den grunn så kunne jeg ikke tenke meg så mye annet heller, nettopp fordi jeg trives så godt med det jeg gjør.
Tauriel Skrevet 2. juli 2013 #7 Skrevet 2. juli 2013 Alt innen helsesektoren er utelukket her, eller yrker som foregår på feks sykehus. Er for redd for å jobbe på slike plasser. Men barnehage og servitør er to yrker jeg unngår. Har prøvd begge
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #8 Skrevet 2. juli 2013 Jeg kunne ikke tenkt meg å kjøre bossbil, heller på boss stasjonen. Hadde ikke taklet lukten og alt bosset. All ære til de som orker det. Eller de som kjører den bilen som henter kloakk på hytter f.eks Anonymous poster hash: 4ebed...403 Heller ikke skulle det stå Anonymous poster hash: 4ebed...403
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #9 Skrevet 2. juli 2013 Mange. - barnehage. Bråk, skrål, snørr, tiss og bæsj. Andre menneskers barn er bare irriterende. - renhold eller renovasjon. Eller hjelpepleier eller sykepleier på vanlig avdeling/sykehjem. jeg liker ikke å bli skitten eller vonde lukter. - bussjåfør, taxi-sjåfør, lastebilsjåfør. Liker ikke å kjøre bil. - noe sted der man må forholde seg til psykisk syke eller utviklingshemmede. - parkeringsvakt. Fordi da blir man hatet av alle. - fotpleier. Føtter er ekle. Soppbefengte gamle føtter med gule negler og liktorner er... jeg har ikke ord... - jordmor. Andre mennesker underliv, hysteriske skrikende pysete kvinnfolk som ikke fjerner håret nedentil, er fulle av åreknuter og cellulitter og som skjeller meg ut, tisser og bæsjer og svetter på meg. Nei takk. - gynekolog. La meg slippe å se! - telefonselger. Hater å snakke i tlf, hater å selge ting, og alle hater deg. - eiendomsmegler. Menneskehetens kakkerlakker. - bonde. Fordi de tjener så sinnsykt dårlig (ellers kunne jeg egentlig tenkt meg det, så lenge jeg fikk velge hva slags dyr). - sitte i kassen. Har ikke skuldre som tåler det, og trenger mer hjernetrim enn det i løpet av dagen. Flaks det finnes mange interessante spennede jobber også Anonymous poster hash: 8b3bd...06b
Pengetreet Skrevet 2. juli 2013 #10 Skrevet 2. juli 2013 -Stå ved et samlebånd. Gørr kjedelig og statiske, enformige bevegelser. - Selger. Jeg er innbitt motstander av forbrukssamfunnet og ville aldri funnet på å prakke på en kunde noe som han ikke trenger. -Andre serviceyrker. Jeg er veldig dårlig på å klistre på meg et smil til frekke kunder.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #11 Skrevet 2. juli 2013 Regnskap tror jeg ikke jeg ville likt altså ( Sitte å fylle inn tall og selvangivelser, revisjon osv.... urk..) Anonymous poster hash: 4aa00...582
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #12 Skrevet 2. juli 2013 Ville heller ikke blitt begravelses agent eller de som kremmerer. Likhus er heller ikke noe for meg. Slakter er ikke noe for meg Anonymous poster hash: 4ebed...403
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 2. juli 2013 #13 Skrevet 2. juli 2013 Kunne ikke jobbet i barnehage på grunn av støynivået. Hadde ellers syntes det var koselig. Hadde aldri klart å jobbe innen barnevern tror jeg, hjertet mitt hadde blitt knust av hele tiden å måtte forholde seg til de stakkars barna som har det helt forferdelig. Kanskje når barna mine blir store. Jeg er feig, ja. Ellers kan jeg godt jobbe med både psykiatriske pasienter og illeluktende søppelbiler
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #14 Skrevet 2. juli 2013 Helsesektoren kunne jeg absolutt ikke tenke meg, ei heller læreryrket eller selger. Trives derimot godt med rutine- og kontorarbeid Anonymous poster hash: 01d38...8ea
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #15 Skrevet 2. juli 2013 Den jobben jeg har i dag faktisk.... Har jobbet i fem år som account manager for et stort internasjonalt konsern, og nå orker ikke mer.... Klientene er utakknemlige, krevende, overfladiske idioter - og siste året har jeg stort sett bare jobbet med å ta imot klager og slukke branner på vegne av andre. Dette har gjort meg fullstendig utbrent, og jeg føler ikke jobben gir meg noe helst lenger. Er i tillegg en sånn overfladisk bransje jeg jobber i, hvor alt handler om å sleike andre oppetter ræven og det er festing og smisking, og lange arbeidsdager og mye reising - og jeg får ingenting igjen for det. Så jeg kommer til å si opp når permisjonen er over - men aner ikke hva jeg skal jobbe med da.... :-/ Anonymous poster hash: eedfc...723
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #17 Skrevet 2. juli 2013 Jeg kunne faktisk ikke egenmelding meg noe annet enn det jeg gjør. Anonymous poster hash: 57f84...cd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå