Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #1 Skrevet 2. juli 2013 Har bestilt meg tfk joggster twist fra Kiddies24.de .. Bestilte med et footcover som de ikke hadde på lager og har venta leeenge på vogna fra de nå.. lurer derfor på å få de til å bare sende vogna og footcoveret senere. Men da må jeg jo betale frakt to ganger og da kan jeg jo like gjerne bestille litt mer ekstrautstyr Noen som vet om det er med regntrekk eller må jeg kjøpe det utenom? bør jeg kjøpe TFK orginalt regntrekk eller er andre trekk like grei? Lyst på koppholder også... noen forskjell på TFK sin koppholder og f.eks Tinkafu? Ble også litt usikker på det footcoveret.. er det lurt å ha d?? Noe annet å anbefale? Håper på gode råd : - ) Anonymous poster hash: 6f8a9...88a
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #2 Skrevet 2. juli 2013 Hei. Jeg har også kjøpt TFK fra kiddies, fikk vognen etter ca 14 dg +. Regntrekk følger ikke med vognen, må kjøpes separat. Jeg har et av merket Bozz? tror jeg. TFK sitt er veldig stivt, så kommer jo an på hva du foretrekker. Jeg har TFK sinn koppholder, som forøvrig også er Tinkafu (står inni). Jeg syned denne koppholderen så litt penere ut, og også bedre kvalitet. Anonymous poster hash: e858a...9bc
Blafre Skrevet 12. september 2013 #3 Skrevet 12. september 2013 Hei, Koppholderen til TFK er designet av Tinkafu for TFK
Hun med alle ungene Skrevet 12. september 2013 #4 Skrevet 12. september 2013 Gratulerer med kjøp av verdens beste vogn! Ville uten tvil kjøpt koppeholderen,dem er utrolig praktisk
Krumelur Skrevet 12. september 2013 #5 Skrevet 12. september 2013 Fottrekket er kjekt å ha til de minste, de sitter liksom litt lunere da. Måtte bytte til sportsdel da min var fem mnd . Regntrekket er jeg ikke så fornøyd med, som noen skrev over er det veldig stivt. Finnes andre som passer til div trehjulinger, har vurdert å kjøpe et sånt selv. Ellers en super vogn!:-)
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #6 Skrevet 12. september 2013 Er det fottrekk eller fotpose dere snakker om? Ser det finnes begge deler. Bare at fotposen er MYE dyrere, men det er vel som en vognpose? Anonymous poster hash: 5ad37...e39
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #7 Skrevet 12. september 2013 Vindtrekk/fottrekk er greit i tillegg til vognpose. Tullsa sitt regntrekk passer sportsvognen Anonymous poster hash: 094de...5bb
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #8 Skrevet 12. september 2013 Teutonia sitt regntrekk er bra, litt stort men det går. Ville ikke kjøpt noen av originaltrekkene. Anonymous poster hash: 4831a...bb3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå