Gå til innhold

OG jeg som ikke trodde det kunne bli verre...

Anbefalte innlegg

Har igjen 20 dager til termin, og hormonene mine er blitt ENDA verre, hvilket jeg ikke trodde var mulig... Jeg sitter å gråter høyt over helt meningsløse ting... Hvis jeg har vært på Rema og glemt å handle med smør, må jeg faktisk sette meg ned på en stol for da starter tårene og hulkingen... 

Sitter med de to eldste på 6 og 5 år da barnehagen og sfo er stengt... og jeg har 0 tolmodighet til overs... Datteren min gadd ikke ta av seg skoene i sta, og labbet gjørme gjennom hele huset... jeg måtte låse meg selv inne på badet og telle rooooolig til 100, ellers tror jeg at jeg hadde eksplodert...

Er det flere som merker at hormonene er blitt verre jo nærmere fødsel dere kommer? Føler meg en smule smågal... :S

Fortsetter under...

haha, kunne ha skrevet det selv!

26 dager til termin og har blitt skikkelig ustabil siste dagene. Var alene hjemme under legging igår da mannen måtte på jobb og to-åringen var bare vil ikke. Hun pleier ikke å være så ille, men igår tror jeg mitt dårlige humør bare gjorde vondt verre.

Når det endelig var blitt stille skulle jeg ta meg et glass vann og tror du jaggu ikke glasset eksploderte! Glass overalt! Skal love deg en høygravid dame som satt på kjøkkenet og grein som verden skulle ha gått under da ja ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...