Gå til innhold

Hvor lenge sover ditt barn på rundt 20 md?

81-Mamma<3<3

Anbefalte innlegg

Vi sliter litt med soving på kvelden for tida. Hun har frem til nå sovet lenge på dagen 2-21/2 time uten problemer om kvelden. Lurer på om vi skal korte ned dagsovingen, men usikker på hvor mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :) Min gutt er 21 mnd og sover nå kun 45 min på dagen. Sover han mer blir det bare tull ved leggetid. Prøvde en uke med en halv time men det endte opp med at han ble overtrøtt og da la vi på et kvarter og det ser ut til å funke bra :) Er ofte for mye søvn på dagen som gir trøbbel ved legging for så store barn. Du må nesten bare prøve deg frem, barn er jo så forskjellige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min (19mnd) sover 13, maks 14 timer om natta. Vekker han nå etter 1time og 15 min etter dagluren. Sover han lengre så våkner han om natta. sier som schrødingerkatta at du nesten bare må prøve deg frem! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11-12 timer om natten og 1,5 time på dagen (må vekke henne, ellers vil hun ikke sove til kvelden).

Anonymous poster hash: 9599d...258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vekker han etter en times soving på dagen.

Han legger seg halv 8 om kvelden og sover ofte til halv 9- ni om morgenen.

Han er snart 21 månender nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 mnd her, sover 2 t på dagtid og 10-12 t på natta. Vi bør nok kutte ned på dagsovinga men det er så godt med litt fri på dagen også legger han seg uten gråt på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sover alt i fra en time til 2 1/2. Kommer til å korte ned først når det går utover legging på kvelden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi er 21 mnd og sover 10-11 timer om natten og ca. 1 time når hun er i barnehagen, men hjemme kan hun hvile 3 timer på dagen. Aldri problemer med å legge henne og hun sover godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...