Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja. Er i uke 21.Tør ikke gamble på at jeg blir i form til barnerom i siste trimesteret, vært spysjuk til nå fra uke 7. Gjør unna ting nå mens formen er fin. Digg å bruke kroppen igjen etter å ha hengt over spybøtta. Dessuten er det nitrist å pusse opp og handle møbler i stupmørke og regn i høst.

Har begynt å legge planer :-) Nå har vi bestemt at storesøster skal bytte rom, også skal babyen få rommet som storesøster har nå. Så her blir det opppussing av storesøsters rom først. Babyrommet skal ikke males eller noe, men gleder meg veldig til å ordne det istand. ♥ Men blir nok ikke før i september ;-)

Annonse

Jeg tenker å begynne når jeg skal ha ferie. På vestlandet er det ikke overhengende stor sannsynlighet for pent vær, så er greit med litt innendørsaktiviteter. Vi har flyttet litt vegger ol. i forbindelse med at vi har pusset opp en leilighet i huset vårt, så barnerommet er foreløpig bare et brunt skall uten veggplater eller tak. Så er mye grovarbeid som skal gjøres. Vi tenker å bruke ferdigmalte plater, så det skal være "fort gjort" :-) Så er det bare den koselige innredningen som gjenstår utover høsten.

Vi skal til Danmark sent i august, noen har tipset om at de har mye fint barneinteriør, men hvor skal vi begynne å lete? Noen tips?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...