Barbarella og froskebarna Skrevet 2. juli 2013 #1 Del Skrevet 2. juli 2013 (endret) Uke 31, ble for 3 dager siden innlagt på sykehus i utlandet (ferie) pga rier og forkortet livmorhals. Jeg dro på sykehuset for en sjekk fordi jeg kjente lite med liv, ante ikke at det jeg trodde var kynnere, var rier med 2 min mellomrom (i følge ctg). Har født to ganger før, så dette var veldig overraskende. Men har veldig mye og veldig kraftige kynnere og har ofte lurt på hvordan i all verden jeg skal vite forskjellen. Ble lagt inn og gitt lungemodningssprøyter og riehemmende, og behandling for uvi som jeg heller ikke visste at jeg hadde. Måling av livmorhals 3 dager før var fin, og urinprøven var fin, så her hadde ting skjedd i løpet av kort tid. De klarte å stoppe det, og jeg får dra hjem i dag, skal følges videre opp i Norge. Babyen er i tillegg veldig liten (lå på 5-percentilen for en uke siden men har kommet deg opp på 10-percentilen i følge sykehuset her), har vokst litt den siste uka så det kan se ut som at hun får bli i magen min en stund til. Men dette er nervepirrende, hvordan i all verden skal jeg vite om jeg er i fødsel eller ikke? Særlig når hun er lita og prematur - da haster det jo å komme seg på sykehus... Endret 2. juli 2013 av Barbarella og froskebarna Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144061474-flere-med-truende-tidlig-f%C3%B8dsel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaybeAgain Skrevet 2. juli 2013 #2 Del Skrevet 2. juli 2013 Huff, det var ikke noe hyggelig opplevelse.... Håper du kommer deg trygt hjem - og hold deg i nærheten av sykehuset.de kan vrl kanskje stoppe fødselen flere ganger om den skulle begynne igjen? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144061474-flere-med-truende-tidlig-f%C3%B8dsel/#findComment-145486029 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå