Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har akkurat vært på ferie og hadde pluttselig dager uten noe, har kjent like tidlig som deg og er i uke 18 nå. Kjedelig.... Skulle nesten ønske jeg ikke kjente noe før uke 20 ;) da hadde jeg sluppet den ekle følelsen.

Men er vel ikke før uke 28 vi skal kjenne hver dag.

Jeg er i uke 21 og hadde nesten et døgn i forrige uke uten tegn til liv. Det var ekkelt, men de har fortsatt ganske stor tumleplass der inne, så ikke sikkert man kjenner alle spark. De første ukene jeg begynte å kjenne liv kunne det gå flere dager mellom hver gang, men det tar seg opp! :)

Annonse

haha ja jeg vet jeg er litt hysterisk : ) etter ma i mars er jeg vel litt ekstra på vakt  . : ) har hatt hodepine det siste døgnet og det første jeg tenkte var at herregud nå får jeg svangerskapsforgiftning.. men det er visst omtrent umulig å få før mye senere i svangerskapet så da får jeg prøve å slappe  av videre ;) hysterisk og gravid.. jeg er vel ikke den eneste : )

Det er ekstremt sjeldent før uke 17, og er flere uker sjeldent etter det. Kan det være litt høye skuldre som er årsaken til hodevobetet?

Forrig gang kjente jeg liv uke 17, denne gangen uke 18.

Prøv å slappe av best mulig. Sjansen er svært god for at alt går bra nå. Min erfaring er at man blir like/om ikke mer bekymret når de kommer ut... og strengt tatt er mesteparten ikke verd å bekymre seg over

Annonse

Jeg begynte å kjenne spark som små dult i uke 23, og nå som jeg er 26+6 er sparkene så kraftige at det ses godt på utsiden. Kjæresten min sitter bare og ler når vi skal spise middag, for magen min bulker i alle retninger når han setter i gang med spark :-)

Det er bare å glede seg, men du må nok tolmodig vente noen uker til ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...