Gå til innhold

Først lyserosa, så brunt på papiret.. :(

Anbefalte innlegg

Huff. Hører om mange som har mistet etter de har spottet, men er jo typisk at man hører skrekkhistoriene og ikke om de det gikk bra med. Nå har jo jeg egentlig ikke spottet, fant bitte litt brunt på papiret 2 ganger på tp forskjellige dager med en ukes mellomrom. Nå er det en uke siden sist og har ikke sett antydning til noe blod eller brun utflod. Er ikke dette et godt tegn da, at jeg ikke spottet gjevnlig?

Fortsetter under...

Jeg var på UL idag og der fikk jeg se et lite blinkende hjerte.. :) Har ikke hatt brun utflod siden igår mårrest.. Gynekologen min mente det er helt normalt å spotte og at det ikke trenger å bety at man mister.

Ï

Jeg var på UL idag og der fikk jeg se et lite blinkende hjerte.. :) Har ikke hatt brun utflod siden igår mårrest.. Gynekologen min mente det er helt normalt å spotte og at det ikke trenger å bety at man mister.

Ååh så herlig da!! :) da håper jeg at ting går like bra for meg :)

Når skal du på ul?

Ï

Når skal du på ul?

Ï

[/

quote]

Egentlig ikke før 17.juli men vil prøve å få tatt en sjekk før det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...