Gå til innhold

Hår på rygg og skuldre - menn

Anbefalte innlegg

Kommer helt an på. Om det er en matte, så man kan lugge tak i det, så er det ganske turn off, ja. Men litt gjør ikke noe og hår på brystkassa er et must, ellers føles det som man er sammen med et barn.

Men kan man ikke bare vokse håret og så er problemet løst?

Anonymous poster hash: 87160...40d

Problemet er vel ikke løst, hårene vokser ut igjen. Virker ikke særlig koselig å stryke en mann på ryggen når skjeggstubbene vokser ut igjen. Da er det bedre med "helskjegg"  ;)

Men sånn er det jo med oss og vårt kroppshår også. Vi lar da ikke være å barbere leggene av den grunn?

Anonymous poster hash: 87160...40d

Men jeg barberer meg fordi jeg vil det selv, mannen min kunne ikke brydd seg mindre om jeg lot alt vokse og gro.

Fortsetter under...

Jeg tenker ikke nødvendigvis på sex.

I løpet av noen år sammen (forhåpentligvis) så har dere vel vært på stranden e.l. ? Det trenger ikke å ligge noe seksuelt bak det å se en mann i bar overkropp ;)Anonymous poster hash: 39502...974

Vi var sammen knapt ett år, og tror ikke jeg så han i bar overkropp den tiden,

Oi

Vi var sammen i to uker og jeg fant ut at han ikke var hårete når vi var i svømmehallen sammen.

Er vel heller uvanlig at en ikke har sett mannens bare overkropp i løpet av ett års tid.

Går på gammeldags kristen moral for vår del.

Endret av Elsker livet

Menn med hår på brystet får nesten ALLTID hår på skuldre og rygg når de blir eldre/mer voksen.

Jeg finner glatt brystkasse "smågutteaktigt" og ikke særlig mandig. Hjelper ikke om det er en fitnessgud fysisk sett, det er og blir "guttete"...Fra jeg var 13-14 år har jeg likt, George Michael, Andre Agassi og et par andre jeg ikke lenger husker hva het (var vel ikke stjerner i så lang tid) og de hadde,- og viste frem, hår på brystet....

Mannen min hadde hår på brystet da vi møttes. Han var da 26. Nå har han passert 40 og har hatt hår på ryggen i flere år..Vi "stusser" det litt med maskin, men tar ikke bort alt, bare slik at det ikke blir synlgi "teppe" på 50meters avstand.. Og fordi HAN vil det..

Han godtar mine "aldersforfall" og jeg godtar hans, selv om jeg ikke ser på hårvekst som forfall: Det er vel heller tegn på at testosteronnivået oppretholdes med de goder det har for en mann :)

Anonymous poster hash: 9ed35...0a7

Liker det ikke, men hadde ikke skilt meg akkurat.

Anonymous poster hash: 0aac0...87b

Eh, nei? Det er vel ikke akkurat sånn at en voksen mann plutselig får hår her og der :P du hadde nok sett det før du sa ja.

Anonymous poster hash: 39502...974

Hår på rygg og skuldre kommer gjerne ikke før i slutten av 20 åra. Så om du møter din utkårede i "ung" alder, kan du ikke forutse det. Hva mener du man skal gjøre da? Slå opp pga. kroppshår?

Blir like fint som å si at mannen din bør dumpe deg når du får hengepupper, rynker eller må fjerne et bryst pga. kreft. For hvor lite fint er det?

Anonymous poster hash: 9608d...8a8

Så en eldre James Bond- film forleden. Sean Connory er og var en flott mann, og jeg måtte smile for meg selv da han møtte opp i elskovsscener uten sixpack, men derimot tydelig hårvekst på bryst, skuldre og rygg.

Tidene forandrer seg, nå er mannfolka også slaver av voks og høvel... Humre...

Annonse

Jeg tenker ikke nødvendigvis på sex.

I løpet av noen år sammen (forhåpentligvis) så har dere vel vært på stranden e.l. ? Det trenger ikke å ligge noe seksuelt bak det å se en mann i bar overkropp ;)Anonymous poster hash: 39502...974

Vi var sammen knapt ett år, og tror ikke jeg så han i bar overkropp den tiden,

Oi

Vi var sammen i to uker og jeg fant ut at han ikke var hårete når vi var i svømmehallen sammen.

Er vel heller uvanlig at en ikke har sett mannens bare overkropp i løpet av ett års tid.

Går på gammeldags kristen moral for vår del.

Jeg har gamle verdier, dvs ingen utenomekteskapelig sex, kyssing osv men en er ikke fullt påkledd i en svømmehall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...