Gå til innhold

Farlig med konstante smerter?

Anbefalte innlegg

Jeg har de siste 2-3 dagene hatt nesten konstante "menssmerter". Har også mye kynnere og det jeg bare kan anta er maserier, men det blir med det. 

Så leser jeg at man skal kontake føden dersom smertene er konstante? Really? Har bare gått ut ifra at det er modning, men tar kanskje feil?

Har termin på torsdag.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144061318-farlig-med-konstante-smerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trulte med to små

Kjenner at jeg kvier meg for å ringe før jeg er i fødsel... Vet du hvorfor slike smerter bør sjekkes?

Jeg er ikke helt sikker, men mulig det er fordi det stresser barnet om magen hele tiden jobber?

Er magesmertene høyt oppe sa jordmor til meg at jeg måtte kontakte føden, men dette er pga svangerskapsforgiftning ( som jeg forøvrig ikke har, de er bare påpasselige mht det )

Jeg har de siste 2-3 dagene hatt nesten konstante "menssmerter". Har også mye kynnere og det jeg bare kan anta er maserier, men det blir med det. 

Så leser jeg at man skal kontake føden dersom smertene er konstante? Really? Har bare gått ut ifra at det er modning, men tar kanskje feil?

Har termin på torsdag.

Jeg har hatt menssmertene i mange uker. Hadde det med min første også. Modning hos meg. Rask og fantastisk fødsel. Mye smerter og mas før fødsel, men heldigvis gikk det som smurt når det plutselig begynte! Modning er supert! :) Men er du engstlig, så skal du ringe.  Lykke til:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...