Gå til innhold

Hunderfossen eller Lilleputthammer for en på nesten 3 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor mange dager trenger vi der? Er tre dager for mye?

Skrevet

Har ikke vært på lilleputthammer men Hunderfossen holder d lenge med 1 dag ihvertfall

Skrevet

Har ikke vært i Lilleputthammer selv, men har vært flere ganger i Hunderfossen. Hunderfossen er en fin park for de små og ikke så innmari stor. Hunderfossen går greit med bare en dag om dere har hele dagen. Naboen vår var begge plasser i fjor og anbefalte klart Hunderfossen.

Anonymous poster hash: 9f081...4f8

Skrevet

Ville tatt en dag på hver, de er jo ikke så langt unna hverandre. :)

Anonymous poster hash: 2df6d...7e0
Gjest tilda med to små <3
Skrevet

Lilleputthammer! Kjempebra for de minste :D

Men det holder med en dag, tre blir i hvertfall for mye.

Skrevet

Skal dere bare besøke en av de så hadde jeg helt klart valgt lilleputthammer ned en på tre år.

Skrevet

lilleputthammer ville jeg ha valgt. Mine barn er 4 og 5 og vi velger å reise til lilleputthammer i år. Vi bor i lillehammer så har vært på begge før. I lilleputthammer kan barnet kjøre alt om det er over 95 cm mener jeg det er. I hunderfossen blir det masse det ikke kan være med på.

Mine barn (litt små i vekst) har derfor vært mye mer fornøyd etter lilleputthammer besøket.

Men om du skal være flere dager ville jeg nok tatt en tur på hver park i stedet for å ta flere dager på en av de.

Har du med flere barn som er en del større ville jeg valgt hunderfossen.

Lilleputthammer er tilrettelagt for å skulle passe de minste.

Anonymous poster hash: d22ad...868
Skrevet

Helt klart Lilleputthammer. Da kan h*n være med på så og si alle attraksjonene, for det er tilrettelagt for de minste. Men tre dager der blir nok litt i meste laget, ville jeg tro, så dere kan jo bare gå for begge :)

Anonymous poster hash: c5df6...098
Skrevet

Begge deler, med en dag på hver hvis vi hadde mulighet!

Skrevet

Lilleputthammer hvis du skal velge en av dem. Koselig park, med masse attraksjoner også for de minste. Da jeg var der hadde vi med ei på 2,5, og hun kunne bli med på det aller meste. På Tusenfryd er det nok mer en knapt treåring må stå over, pluss at han kanskje ikke er stor nok til å egentlig skjønne konseptet med Caprino-utstillinger osv. Samtidig er Hunderfossen også en flott park, og verken Hunderfossen eller Lilleputthammer er særlig store, så jeg hadde tatt en dag på hver av dem.

Anonymous poster hash: 9f805...6f7
Skrevet

Lilleputthammer hvis du skal velge en av dem. Koselig park, med masse attraksjoner også for de minste. Da jeg var der hadde vi med ei på 2,5, og hun kunne bli med på det aller meste. På Tusenfryd er det nok mer en knapt treåring må stå over, pluss at han kanskje ikke er stor nok til å egentlig skjønne konseptet med Caprino-utstillinger osv. Samtidig er Hunderfossen også en flott park, og verken Hunderfossen eller Lilleputthammer er særlig store, så jeg hadde tatt en dag på hver av dem.

Hunderfossen! Ikke Tusenfryd. Hvor kom det fra? :)

Skrevet

Tusen takk for svar! Da går vi for en dag i hver park tror jeg :)

Skrevet

Jeg vil helt klart anbefale Lilleputthammer;-) Vi var på begge stedene i sommer, men datteren min på 6 likte seg best på Lilleputthammer. Nå er hun lav til alderen sin, så hun fikk ikke kjørt så mye på Hunderfossen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...