Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har ikke akkurat tenkt så mye på den enda!Er i uke 30+4. Måtte derfor le litt da jeg leste på gravid app at d var lurt å pakke fødebagen...Dette er nr 2 så er litt mer laidback;) er tross alt over 2 mnd til fødsel.

Når pakker/ pakket dere den?

Fortsetter under...

Gjest Trulte med to små

Jeg begynte å pakke for et par uker siden og nå er den helt klar tror jeg ;)

Vi har lagt den i bilen også da jeg er 38+5 nå og fødselen kan jo egentlig skje når som helst.

Pga været er det litt vrient å finne ut av hvilke klær jeg skal ha med, så det har blitt litt pakking om igjen et par ganger.

Det meste er klart nå heldigvis!

Jeg har satt den tilgjengelig for å kunne bare legge ting oppi. Hittil er det bare litt klør til babyen og en smokk som er i bagen :P

Jeg gjorde det idag og er 35+0 uker :P

Har født i uke 37 og 39 før så det er stor sannsynlighet for at jeg føder før tiden denne gangen og :D

Jeg er i uke 36 og har vel egentlig ikke tenkt så langt enda. Men har hatt planer om å skrive en liste ihvertfall. Sånn at mannen kan pakke den dagen det blir nødvendig. Jeg kjenner meg selv såpass godt at jeg sikkert ikke har baggen klar når den trengs.

Jeg er av typen som pakker kofferten 2 timer før flyet går mens resten av familien sitter klar i bilen og venter :P

Men førstemann gikk jeg 2 uker over tiden. Ble aldri pakket noen bag da....

Endret av DaTuMa

Jeg skal ha planlagt KS om akurat 2 uker, og kommer til å pakke ferdig denne uka :) toalettsaker må få stå på badet enn så lenge, men ellers skal alt være klart. Formen er mildt sagt laber, og kynnerene er vonde, så det kan jo plutselig bli noe tidligere. Så da tenker jeg at det er greit å ha det klart :)

Annonse

Min blir nok ganske ferdigpakket i løpet av uka, kanskje minus litt bukserfog gensere. Har bagen framme nå, og pakker nok litt videre da vi kommer hjem fra hytta. Forrige gang var den ferdigpakket 3 uker før termin, denne gangen blir det nok 4 uker før. Har hatt endel ubehag de siste dagene, og bedre å være føre var

Tenker å pakke den ca 3 uker før fødsel som jeg gjorde sist:) har bestilt klær til babyen på ellos i dag da. Ellers har d vært lite av foreberedelser. Har jo d meste klart fra forrige gang:)

Pakket alt for mye forrige gang så blir ikke like mye å pakke denne gangen.

Ikke på en god stund ennå. Er 35 uker, så fem uker og to dager igjen til termin. Begynner kanskje når jeg er 38 uker eller noe sånt, men bare med ting til baby, helsekort etc. Mine egne klær og toalettsaker slenger jeg oppi når riene er i gang. Det er ikke så mye jeg trenger til selve fødselen, og resten kan jo mannen komme med etterpå om jeg skulle glemme det!

Men kommer til å passe på at vi har ladet kameraet! :-)

Annonse

Har pakket tingene til babyen, ikke meg selv enda. Er i uke 31. Hadde pakket til meg også om jeg ikke fortsatt bruker en del av tingene som skal pakkes, og jeg aner jo ikek hvilken str jeg vil trenge i ammetopp, kan jo risikere å bli enda feitere de siste to månedene.

Man får jo bare være på sykehuset i 48 timer, og vi har en times kjøring dit, så klønete om mannen må dra hjem og hente ting synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...