studVest Skrevet 30. juni 2013 #1 Skrevet 30. juni 2013 Den ser jo så liten ut - er vel knapt plass til vognpose i sittedelen, og det uten barn Oppgangen her vi bor er knøttliten, og ikke har vi stort større plass til oppbevaring i selve leiligheten. Det hadde med andre ord vært en enorm fordel med en søskenvogn hvor understellet kan gjøres mindre!
Mamma&skatt Skrevet 30. juni 2013 #2 Skrevet 30. juni 2013 Phil and teds søskenvogn virker som den minste, ulempen er jo da at eldste sitter nesten på bakken, men vogna er kompakt da..
studVest Skrevet 30. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2013 Vil gjerne ha en vogn hvor barna sitter ved siden av hverandre
Collette Skrevet 30. juni 2013 #4 Skrevet 30. juni 2013 Donkey er fantastisk. Har brukt den i ett år nå og hadde easygrow dunpose i den i vinter. Ikke noe problem.
studVest Skrevet 30. juni 2013 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2013 Høres jo veldig bra ut Har du søsken-/tvillingvognmodellen?
Barbarella og froskebarna Skrevet 30. juni 2013 #6 Skrevet 30. juni 2013 Vi har den, veldig fornøyd! Brukte den med voksi urban i vinter. Men jenta vår er bare 1 1/2 år ennå, vil vise seg hvor trangt det blir etter hvert :-) anbefaler den uansett, kjempefornøyd
studVest Skrevet 30. juni 2013 Forfatter #7 Skrevet 30. juni 2013 Vi har den, veldig fornøyd! Brukte den med voksi urban i vinter. Men jenta vår er bare 1 1/2 år ennå, vil vise seg hvor trangt det blir etter hvert :-) anbefaler den uansett, kjempefornøyd Vår eldste er også bare 1 1/2! Er litt bortskjemt med emmaljunga city cross med stor plass til div vi trenger og ikke trenger på tur Men kunne godt tenke meg en søskenvogn til neste kommer (obs, har visst kun én uke på meg ) så vi kommer oss ut alle mann uten at noen må bæres
Barbarella og froskebarna Skrevet 30. juni 2013 #8 Skrevet 30. juni 2013 Kommer eldste til å gå i barnehage? I så fall er det i hvert fall genialt, da tar du bare av sittedelen til eldste i barnehagen og legger den igjen der, og rusler videre med enkeltvogn til babyen, og masse plass til å legge ting i handlekurven på siden. Vi brukte den først da storebror var 2 1/2 og lillesøster var nyfødt. Storebror hadde aldri vinterpose i den, så vidt jeg husker, siden han hadde egen sovevogn og vi ikke var på utflukter som krevde soving på vinteren det året. Men han sov i den innimellom uten vognpose til han var 3, og han er en stor gutt. Så SÅ liten er den ikke.
Collette Skrevet 1. juli 2013 #9 Skrevet 1. juli 2013 Jeg har tvillinger, så jeg har tvillingvogn. Har brukt sittedelene i 6 mnd nå og det fungerer veldig bra.
studVest Skrevet 1. juli 2013 Forfatter #10 Skrevet 1. juli 2013 Kommer eldste til å gå i barnehage? I så fall er det i hvert fall genialt, da tar du bare av sittedelen til eldste i barnehagen og legger den igjen der, og rusler videre med enkeltvogn til babyen, og masse plass til å legge ting i handlekurven på siden. Vi brukte den først da storebror var 2 1/2 og lillesøster var nyfødt. Storebror hadde aldri vinterpose i den, så vidt jeg husker, siden han hadde egen sovevogn og vi ikke var på utflukter som krevde soving på vinteren det året. Men han sov i den innimellom uten vognpose til han var 3, og han er en stor gutt. Så SÅ liten er den ikke. Ja, hun skal gå litt i barnehage. Godt poeng, forøvrig, husker nå at jeg så det på den youtubefilmen om vogna Jeg er litt avhengig av å komme meg ut på formiddagen og være ute til mannen kommer hjem, blir gal av å gå her hjemme, har jo ikke hage eller noen ting :/ Og da må lillelur kunne sove i vogna. Det eneste kjipe er at vi brukte mye penger (godt sponset av svigermor, vel å merke) på en helt ny city cross i fjor, og får jo ikke all verdens igjen for den nå. Mannnen mener vi ikke trenger søskenvogn iom at eldste ikke kommer til å bruke vogn stort lenger. Men hun er jo bare 1 1/2?!
studVest Skrevet 1. juli 2013 Forfatter #11 Skrevet 1. juli 2013 Jeg har tvillinger, så jeg har tvillingvogn. Har brukt sittedelene i 6 mnd nå og det fungerer veldig bra. Blir ikke mindre overbevist, altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå