Gå til innhold

andre som har hatt graviditeter som er så forskjellig som natt og dag?!?! smule bekymret!

Anbefalte innlegg

Hei!!

Jeg er nå 5+3, og kvalmen har fortsatt ikke meldt sin ankomst. Sist svangerskap i 2009 hadde jeg hypermesis.er det virkelig slik at jeg kan slippe unna denne kvalmen? Det skal siers at jeg har to aborter bak meg i tillegg, og var like dårlig alle gangene!!!

Håper så imderlig at jeg skal kunne fungere normalt i dette svangerskapet! !

Andre som har hatt totalt forskjellige svangerskap?

Fortsetter under...

Jeg er nå i mitt 3 svangerskap (7+4).... I de to første var jeg SLITEN, masse mens murringer, ligamentsmerter, tisset hele tiden og var nokså kvalm. Denne gang - nada....!!! Bare litt småtrøtt midt på dagen, men går fort over.

Jeg som deg har bekymret meg endel for dette, men jeg får vel heller prøve å nyte det :-)

Har ei venninne som har to barn. Hennes svangerskap var som natt og dag. I det første spydde hun i 8 av 9 måneder og alt var gjennomført grusomt. Det andre var fantastisk, nesten ingen plager og god form. Så det går an :)

Annonse

Alle mine tre svangerskap har vært totalt forskjellig. Med de to første var jeg nesten ikke kvalm i det hele tatt. men nå er jeg kvalm som bare fy. Ligger rett ut nesten hele dagen, og klarer nesten ikke å spise noenting.. Håper det går over snart, for dette er helt grusomt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...