Gå til innhold

2 uker siden forventet mens og negative tester.

Anbefalte innlegg

Begynner å blir veldig frustrert. 2 uker siden forventet mens, ikke kommet enda og testene er veeeldig negative. Hva skjer? Er alt håp ute, eller kan jeg fortsatt leve med et ørlite håp?

Har hatt menssmerter som har kommet og gått i vertfall 3 uker nå. Og 1-2 uker før hadde jeg etpar dager med spotting. Som sakt så er jeg helt blank og forstår ingenting. Er det noen som har opplevd lignende? Og hvor lenge kan jeg eventuelt gå å vente før jeg blir nødt til å ringe legen? 

Fortsetter under...

Jeg har normalt sykluser på 29-33dager, men klarte å komme til dag 54 før jeg fikk positivtest. Spottet i en uke rundt forventet mens, men det ble aldri noe mer. Satte meg selv en grense på 60dager da ville jeg ringt legen. Men om du er urolig så gjør du det i morgen.

du er ikke alene. her er mensen bare 1 ukew forsinket å testene er negative. er kvalm å har kul på magen å trøtt konstant å enorme humørsvingninger.. men tviler igrunn på jeg er gravid.. men skal få time hos legen nokså fort slik at jeg kan finne ut hva dette skyldes å få mensen trilbake ijen :P

Jeg lar det gå til fredag så ser jeg om jeg klarer å komme igjennom til legen da. Er ikke så veldig bekymret, eller, litt. Er mest det at jeg begynner å bli utålmodig på svar. Det er så forferdelig å ikke vite om man skal glede seg eller om det ikke gikk denne mnd heller. Har en digital test som jeg prøver å drøye litt på, så får vi se hva svar jeg får på torsdag/fredag. Men det er veldig godt å høre at det har endt i positivt svar for noen :))

Jeg gikk nylig mellom to og tre uker etter ikm uten at mensen kom, men det var bare en forsinket mens. Jeg er normal som en klokke. Ikke utslag på hverken blodprøver eller g-tester, var også hos gyn. Så ingen tvil om at jeg ikke var gravid.

Anonymous poster hash: 0aabc...3c5

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...