Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

er 7 mnd og holder flaska selv, sitter støtt selv, kan stå i korte perioder, skubber seg bakover, klarer å løfte kroppen sin opp på kne for å falle ned igjen, aker seg fremover, bakover, ruller rundt og sikkert mer som jeg ikke kommer på :)

8 mnd i morgen. Hun klapper i hendene, krabber bakover og setter seg opp selv. Kan sitte litt, men er litt vinglete. Drikker av tutekopp selv, men synes det er veldig gøy å helle ut vannet. Hyler,skriker og kjefter, men når hun prater sier hun mest dædædædædæ ;)

Annonse

7,5 åler seg frem i rasefart sitter men ikke stødig, holder flaska selv, roper mama når hun vil ha hjelp til noe eller er sulten. ellers er det mye uforståelig babyprat.

har dere øvet lenge på klapping før babyen kunne det?

7,5mnd;

"snakker" Mye! Men svært lite forståelig ;)

Viser med hele seg hva hun vil. Vinker, klarer nesten å klappe, åler seg i en fryktelig fart, krabber nesten (fryktelig ustø enda) står noen sek. Har klart å dratt seg opp i stående stilling en gang. Setter seg opp selv og sitter stødig.

.. Litt avsporing, men hvordan får dere barna deres til å klappe? JEg har så lyst til at min lille gutt skal lære det, men jo enn jeg øver så vil han ikke <_<  :P  Han kan vinke. Er forøvrig snart 10 mnd. Er veldig flink på det grovmotriske, han har krabbet på alle fire siden han var 7,5 mnd og reist seg opp, og gått langs sofa/bord siden han var rett før han ble 8 mnd.  :)

7,5 åler seg frem i rasefart sitter men ikke stødig, holder flaska selv, roper mama når hun vil ha hjelp til noe eller er sulten. ellers er det mye uforståelig babyprat.

har dere øvet lenge på klapping før babyen kunne det?

Her begynte hun av seg selv. Mulig vi har sunget noen sanger og klappet litt til det, men har ikke bevisst gått inn for å lære henne det. Hun begynte plutselig å klappe i sengen sin en kveld ;)

Når hun var straks 8 mnd kunne hun

Sitte selv stødig. Sette seg opp selv, ålte seg først så begynte hun å krabbe, reiser seg opp etter møbler og kan faktisk gå med Brio gåvogna si

Men ikke klapping eller forståelige ord her:p

Annonse

Når hun var straks 8 mnd kunne hun

Sitte selv stødig. Sette seg opp selv, ålte seg først så begynte hun å krabbe, reiser seg opp etter møbler og kan faktisk gå med Brio gåvogna si

Men ikke klapping eller forståelige ord her:p

Nå er hun forresten 8,5 mnd :)
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...