Høstduft Skrevet 30. juni 2013 #1 Skrevet 30. juni 2013 Vurderer å kjøpe spotifyabb til mobil, men dersom jeg må kjøpe et eget abb til alle bobilene blir jo dette veldig dyrt. Noen som vet eller har gode tips å komme med?
happiness4life Skrevet 30. juni 2013 #2 Skrevet 30. juni 2013 Selve appen er jo gratis å laste ned. Her bruker mannen min Spotify på sin mobil, men bare en som kan bruke den om gangen. Altså han kan ikke høre på Spotify på sin mobil hvis jeg hører på på min.
Høstduft Skrevet 30. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2013 Men er det ikke eget for mobil? Slik at man kan lage seg en offline spilleliste?
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #4 Skrevet 30. juni 2013 Jeg har spotify premium og du kan ha flere enheter til samme konto. Jeg har den på min pc, også har både jeg og begge guttene mine lastet ned app'en til telefonene våre. Vi lager spillelister enten på pc eller mobil når vi er på nett, krysser av for offline bruk og later listene ned til telefonene våre. Da kan vi høre på listene offline. Helt genialt synes jeg. Vi kan ikke være online mer enn en bruker om gangen, så vi kan ikke lage spillelister samtidig, men alle kan høre på listene sine offline samtidig. Guttene mine har mobiler som er stilt inn sånn at de bare er online på det trådløse nettet her hjemme og bruker ikke mobilnett, de lager derfor listene sine her hjemme også kan de høre på dem offline når vi forlater huset. De hører på hver sine lister med høretelefoner når vi f.eks kjører bil. Er ikke sikker på hvor mange enheter du kan laste lister ned til på en konto, men mener det er 4 eller 5. Anonymous poster hash: 32869...730
Høstduft Skrevet 30. juni 2013 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2013 Tusen takk for veldig bra svar. Da blir det premium til oss også, akkurat dette jeg var på jakt etter Siste spørsmål, månedspris? Ser ikke noe info om dette på spotify.com
Høstduft Skrevet 3. juli 2013 Forfatter #6 Skrevet 3. juli 2013 Jeg har spotify premium og du kan ha flere enheter til samme konto. Jeg har den på min pc, også har både jeg og begge guttene mine lastet ned app'en til telefonene våre. Vi lager spillelister enten på pc eller mobil når vi er på nett, krysser av for offline bruk og later listene ned til telefonene våre. Da kan vi høre på listene offline. Helt genialt synes jeg. Vi kan ikke være online mer enn en bruker om gangen, så vi kan ikke lage spillelister samtidig, men alle kan høre på listene sine offline samtidig. Guttene mine har mobiler som er stilt inn sånn at de bare er online på det trådløse nettet her hjemme og bruker ikke mobilnett, de lager derfor listene sine her hjemme også kan de høre på dem offline når vi forlater huset. De hører på hver sine lister med høretelefoner når vi f.eks kjører bil. Er ikke sikker på hvor mange enheter du kan laste lister ned til på en konto, men mener det er 4 eller 5. Anonymous poster hash: 32869...730 Hei igjen. Jeg trenger mer hjelp Jeg har nå lastet ned spotify og signert for premium. Men nå sitter jeg og guttungen og laster ned musikk til offlinemodus, men må vi da ha de samme sangene? Gutten ble rimelig sur da han fikk mine sanger inn på sin liste.... Det vi gjorde var å lage offline spilleliste på hans mobil og når jeg da etterpå laget min spilleliste så fikk han også mine sanger. Gjør vi noe galt?
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #7 Skrevet 3. juli 2013 Her har vi hver våre spillelister, min heter "Mammas liste", også har ungene lister med sitt navn på. Guttene har ikke lastet ned hverandres eller min liste på sine mobiler, bare sin egen. Du trykker bare på + new Playlist så lager du en liste med bare de sangene sønnen din vil ha også laster han ned denne listen til sin mobil. Anonymous poster hash: 32869...730
Høstduft Skrevet 3. juli 2013 Forfatter #8 Skrevet 3. juli 2013 Ah, skjønner. Vi lastet aldri ned, vi bare pøste på med samger, i samme liste. Tusen takk for svar ! Vet en som blir glad for å slippe å ha mammas sanger på sin liste, var ikke fullt så kult det
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #9 Skrevet 3. juli 2013 Ah, skjønner. Vi lastet aldri ned, vi bare pøste på med samger, i samme liste. Tusen takk for svar ! Vet en som blir glad for å slippe å ha mammas sanger på sin liste, var ikke fullt så kult det Hehe, det skjønner jeg godt. Tipper sønnen min er akkurat like glad for å slippe høre på min musikk som jeg er for å slippe høre på f.eks hans Skrillex når jeg sitter å slapper av Anonymous poster hash: 32869...730
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå