Gå til innhold

Hva gjør dere om dagene?

Anbefalte innlegg

Er straks i uke 37 og har permisjon. Føler at dagene blir lange når mannen er på jobb. Blir lett til at jeg sitter mange timer på dataen hver dag. 

Hva fyller dere dagene med? Jeg er ferdig med alle babyinnkjøp og venter egentlig, og tida går jo enda saktere når man gjør lite, hehe..

Jeg er rastløs og har lyst til å gjøre så mye, men er samtidig så sliten. Noen som kjenner seg igjen:)? 

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144061038-hva-gj%C3%B8r-dere-om-dagene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja. Mye tv på formiddagen (ser fødeavdelinga på FEM), litt strikking, mye Internett og litt husarbeid. Er bare i uke 30 så har laaange dager igjen. Samboer tar heldigvis ferie om 14 dager:) ble 100% sykmeldt denne uken pga bekkenløsning og kynnere med nedpress.

Tenker å lage er fotoalbum til uka av jenta vår:) tar i mot tips til rolige sofaakt m takk!

Kjenner meg godt igjen! 1 uke til planlagt ks her.

Har så mye jeg skulle gjort, blant annet organisere klær og kjøkkenskap, rydde kjelleretasjen, etc.... Men det blir bare med tanken pga hvor sliten jeg er.

Her går det mye i tv serier (nettopp sett ferdig alle fem sesonger av Sons of Anarchy), lese blader, vindusshopping på nettet hvor jeg jager meg bokmerker over alt jeg ønsker meg av klær, tilbehør, møbler, osv. Synes også det er kjekt å titte på matoppskrifter og merke meg alt jeg har tenkt å prøve lage når lillegutt har kommet!

Ellers så ligger jeg mye og hviler og hører på lydbøker og musikk. Leker også litt med barna i form av stillesittende lek som puslespill, playstation, tegne, lese bøker, se film, ++.

Hm... når jeg ser det jeg skriver her, så gjør jeg jo litt likevel :-P

Her har dagene gått i total renovering av leiligheten :-p skulle tro jeg aldri hadde vasket her før men har sortert klær og leker for søsken, vasket alle rom i leiligheten, alle klær til lillebror, fått på plass det meste av tingene, pusset opp kjøkkenet vårt og no var jeg på akupunktur på onsdag og endelig klarer jeg og slappe av :-D så regner med at de siste tre ukene vil gå i tv titting, daglig husarbeid, prøve å gå lette turer og bare lade opp til ny hverdag med tre barn ;-) men det blir nok lange trøtte dager ja :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...