Miss Fashionista Skrevet 29. juni 2013 #1 Skrevet 29. juni 2013 Vurderer å skaffe meg en!! Hvor vondt gjør det _egentlig_? Vondeste plassen? Må man gå med _bandasje_ på etterpå?
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #2 Skrevet 29. juni 2013 Syns ikke selve tatoveringen gjorde så veldig vondt.Tiden etterpå var verre, men nå fikk jeg skikkelig infeksjon i det også.Var senere og fikk frisket opp fargen som ble ødelagt av infeksjonen.Syns fremdeles tiden etterpå var verre en selve tatoveringen.Min erfaring fra oppfriskningen hvor ting gikk som det skulle:Man må vaske med medisinsk grønnsåpe så lenge det vesker etterpå og det svir som er helvete.Deretter må man smøre med krem en stund. De første dagene svir det veldig.Man får plastfolie på som man skal ha på ca 4 timer før man vasker førstegang.Etter det trenger man det ikke, men må passe på å ha rent tøy oppå og rent sengetøy. Anonymous poster hash: 47d1d...8a3
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #3 Skrevet 29. juni 2013 Jeg har 8 Noen store og noen små. Jeg synes det føles som å klore på solbrent hud. Ikke noe problem å holde ut, selv om det er ubehagelig såklart. Man må ville det så mye at det blir verdt det uansett Verste jeg tok er på foten, det var skikkelig ordentlig vondt synes jeg, men har hørt folk som ikke synes det er vondt også. Ikke ta en stor første gangen hvertfall. Det er min mening Anonymous poster hash: 92403...5b5
Gjest Lagå Skrevet 29. juni 2013 #4 Skrevet 29. juni 2013 Ikke så vondt. Vondeste jeg tok er den på ryggen, men det var fordi det var ganske sårt etter 4 timer og fortsatt ikke var ferdig
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #5 Skrevet 29. juni 2013 nja, vondt er det jo, og hos meg har det vært vondest der det er kort vei inn til bein, f.eks ved ankel og i korsrygg. trenger ikke bandasje, kun litt plastfolie en første kvelden. det verste her har vært når det klør og gror, forferdelig å ikke kunne klø tilbake.. Anonymous poster hash: 60525...fbb
Gjest Anybody Skrevet 29. juni 2013 #6 Skrevet 29. juni 2013 Har en liten firkløver. Jeg har den neders på magen på siden, så er jo rett til benet. Men syntes ikke det var vondt, faktisk sånn godt vondt Smurte med fet body lotion jevnlig dagene etter. S
Super-woman Skrevet 29. juni 2013 #8 Skrevet 29. juni 2013 Har mange tatto's dem va itj så vond, men den absolutt vondeste plassen va vel bak på korsryggen og nede på handflata rett ovom tommelen Æ har aldri hatt bandasje på, men har hatt sånn plast folie på... Dem annbefale at du har dem på i værtfall 3-4 tima, men helst over natta
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #9 Skrevet 29. juni 2013 Har en som går over ben i nakken. Syns det var litt smådeilig egentlig, ingen planer i ettertid. Anonymous poster hash: f9fbb...e4f
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #10 Skrevet 29. juni 2013 Har en som går over ben i nakken. Syns det var litt smådeilig egentlig, ingen planer i ettertid. Anonymous poster hash: f9fbb...e4f Errr... PLAGER i ettertid Anonymous poster hash: f9fbb...e4f
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #11 Skrevet 29. juni 2013 Tok tatoveringer for 2 uker siden. Dem i nakken kjendte jeg ikke i det hele tatt. Tok også en stor over brystet, den gjorde vondt. Bet tenna sammen og ble enig med meg selv at dette ikke er det verste. jeg har 3 kroniske diagnoser som alle gir store smerter, så smerte er jeg vandt til. Ønsker du en tatovering klarer du smertene også. Etter tatoveringen skal du ha på plasten dem setter på i 3-4 timer. Etter det vaske den med varmt rent vann, ikke gni. Neste dag skal du starte med å smøre den med krem 3-4 ganger daglig i 2-3 uker. Husk at du IKKE må pelle på skorpene, la dem være. Ikke klø når det begynner, vanskelig men du må la tattoveringen være. Husk rent sengetøy, holde dyr unna både senga og kroppen din. Viktig g være i god form når du tar tattoveringen.... Anonymous poster hash: 8a674...ec0
mams87 Skrevet 30. juni 2013 #12 Skrevet 30. juni 2013 Jeg har to store (en på siden som dekker ribbeina og en som dekker den nederst halvparten av ryggen) og en liten bak øret. Begge to store gjorde kjempe vondt, men det var etter 2-3 timer...da er huden så sår og det er bare utrolig vondt å fortsette. Før det gikk det greit.
Gjest Skrevet 30. juni 2013 #13 Skrevet 30. juni 2013 Har flere, og den verste plassen for meg var på leggen, mens puppen minst vondt
LizbethOsnes Skrevet 30. juni 2013 #14 Skrevet 30. juni 2013 Jeg syns ikke mine har vært vonde i det hele tatt, med unntak av ryggstykket som dekker omtrent hele ryggen - det begynte å gjøre vondt etter cirka to timer, det sies at det er så lenge det naturlige smertestillende stoffet kroppen selv skiller ut under tatovering avtar. Eller så var jeg bare drittlei, og dermed overreagerte litt Har som sagt hele ryggen, og i tillegg har jeg begge håndledd, nakken, skulderbladet, ene ankelen, langs innsiden av overarmen og langs yttersiden av underarmen. Ingen av de gjorde vondt i det hele tatt, syns smerten føles helt likt som å få skrubbsår.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #15 Skrevet 30. juni 2013 Har 4 stk. En stor øverst midt på ryggen, en liten en bak på høyre skulder, en knøttliten bak på venstre hofte og en mellomstor på venstre ankel. Den største gjorde mest vondt, for den tok lengst tid. Og han gikk over med fyllfarge to ganger. Var ganske så sår etterpå ja...De andre har ikke vært ille i det hele tatt Anonymous poster hash: 97d5b...6ac
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #16 Skrevet 30. juni 2013 Har en over ribbeina, den var veldig vond noen steder. Så har jeg en i nakken, den var gjort på 10 min og kjente lite + 3 stjerner bak øret som heller ikke var noe vonde. Disse tok jeg når jeg var gravid, visste ikke jeg var gravid da! Så har jeg en på magen som jeg tok når jeg var 16, da trodde jeg at jeg skulle dø hehe.. angrer veldig på den sistnevnte da... Anonymous poster hash: 83662...c50
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #17 Skrevet 30. juni 2013 Jeg har flere. Synes det var vondest der det er kort vei inn til bein og lite fett/muskler mellom huden og beinet. Du kjenner det jo, men det er ikke gørrvondt, etterpå svir det som et skrubbsår, ikke noe å bry seg om. Anonymous poster hash: 03a67...169
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå