Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #1 Skrevet 29. juni 2013 Venter barn nr. 3. Ikke hatt lekegrind til de to første, aldri sett behovet. Faktisk må jeg si at jeg ikke liker konseptet lekegrind i det hele tatt, hehe :-) Men, nå kommer det til å være relativt tett mellom de minste her. Lekegrinden fikk plutselig en funksjon, tenker jeg. Rett og slett beskyttelse for mininurket. Kan sove/leke trygt oppi der fram til h*n kommer seg rundt mer på egenhånd og dermed er litt mer robust. Jeg tenker da på tilfeller, som da jeg tar ut/inn av oppvaskemaskin, setter på en vask, rydder av bordet, lager middag, ja dere skjønner tegningen. Situasjoner der man ikke til en hver tid kan ha øynene på barna. Man kan jo ikke akkurat stole på at de små er snille med småsøskene, selv om de mener det vel.. Hvordan har andre løst dette? Erfaringer? Anonymous poster hash: 52689...a7e
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #2 Skrevet 29. juni 2013 Jeg har ikke trengt det til 1 og 2, men tenker at jeg hadde lett kjøpt det til nr3 av de samme grunnene som du nevner her. Kan jo kjøpe en brukt en, de er jo ikke så dyre da.. Anonymous poster hash: 4f193...078
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #3 Skrevet 29. juni 2013 Jeg har ikke trengt det til 1 og 2, men tenker at jeg hadde lett kjøpt det til nr3 av de samme grunnene som du nevner her. Kan jo kjøpe en brukt en, de er jo ikke så dyre da.. Anonymous poster hash: 4f193...078 Ja nei, for all del, de er ikke spesielt dyre. Ligger rundt tusenlappen ser jeg, og det er jo billig for å kunne snu seg vekk litt fra tid til annen ;-) Anonymous poster hash: 28ec8...c7b
Skautrollet Skrevet 29. juni 2013 #4 Skrevet 29. juni 2013 her fikk vi nr 3 for ikke så lenge siden, vi kjøpte inn lekegrind fordi vi har to meget aktive og viltre gutter + to bikkjer. så ville anbefalt det
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #5 Skrevet 29. juni 2013 Hadde det til minstemann her. Storebror var 15 mnd og en veldig ivrig krabat da minste ble født, så for å beskytte lillebror ble det lekegrind. Helt perfekt, og lillebror koste seg veldig der. Hadde slik som vi kunne heve bunnen på, som på en sprinkelseng. Anonymous poster hash: 85da7...b7e
Moosh Skrevet 29. juni 2013 #6 Skrevet 29. juni 2013 Som om jeg skulle skrevet dette selv. Vi brukte heller ikke lekegrind til de to eldste men anskaffet en til minstemann av de samme grunnene du nevner. Foreløpig får han sove oppi den på dagtid og senere skal få være oppi der så ikke storesøskenene snubler over ham eller blir litt for ivrige
Spiffie Skrevet 29. juni 2013 #7 Skrevet 29. juni 2013 Jeg kjøpte til nr to. Så slipper jeg å bekymre meg for løping og småleker i like stor grad Da blir det mindre kjefting her også... Veldig fornøyd, den fungerer som dagseng også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå