Gå til innhold

Hvordan har dere det? :)

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg endelig bra og nyter graviditeten! Etter all kvalme/vektnedgang, svimmelhet, kviser og latskap ;) Jeg har begynt å trene igjen og elsker den fine magen min. Kjenner liv hver dag. Er 22 uker på vei. Spennende å høre hvor langt dere er på vei og hvordan formen er/har vært.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144060932-hvordan-har-dere-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er nå 23 + 3, og har endelig sluttet å spy. Er fortsatt kvalm, men energien har tatt seg betraktelig opp :) Så jeg trener mer igjen :) Magen min er fortsatt veeeeeldig liten, så liten att mange ikke ser at jeg er gravid. Har alltid vært tynn med flat mage, så venter fortsatt på kulen :) kjenner liv hver dag jeg også, det har jeg kjent siden uke 16.. :) :)

Har du fått lagt noe på deg? :) Jeg har også alltid vært tynn, gikk fra 54 til 49 kilo i kvalmeperioden. (Er 1.70 høy) Har lagt på meg de 5 kiloene + 1 ekstra kg til nå. Syns magen min viser ganske godt i stramme topper, den kom plutselig over natta for et par uker siden :) Det mest fantastiske er uansett å kjenne liv, jeg ligger hver kveld før eg sovner og bare kjenner etter ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...