Gå til innhold

Hvordan opplever dere kynnere?

Anbefalte innlegg

Når jeg leser om kynnere står det at de starter øverst i magen og går nedover? Og kan vare noen minutter. Føler dere det sånn?

Jeg føler hele magen står i spenn og tenker jo at dette er kynnere. Vet ikke om det starter et sted for så å spre seg. Har hatt det i mange mange uker, men nå varer de lenger. Fra ettermiddagen til jeg legger med er magen i spenn stort sett hele tiden når jeg er i bevegelse. Mageskinnet er liksom for lite når dette pågår og jeg føler noen ganger jeg går litt bøyd forover for å ikke strekke ut magen:)

Håper hver dag på fødsel nå, blir nesten skuffet over manglende rier eller fostervann:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144060885-hvordan-opplever-dere-kynnere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her varierer det veldig. Noen ganger blir magen bare litt stram, andre ganger er de så ubehagelige at jeg må puste meg igjennom dem..! Har hatt det sånn i 10 uker, og de blir ikke anderledes :)

Vet ikke om de starter noe bestemt sted, kjennes som det er hele magen ;)

Annonse

Gjest Trulte med to små

Jeg er 38+5 og har begynt å kjenne kynnere først nå den siste uken. Har nok kjent noe litt før det også, men har ikke skjønt hva det var.

Jeg kjenner det som regel nede i magen først, som press og ubehag som brer seg oppover i magen og magen "øverst" blir veldig hard.

Jeg er jo selvfølgelig veldig spent på om noe skjer snart for jeg har ikke hatt noen andre tegn på snarlig forestående fødsel enda, men nå er det jo bare 12 dager til termin også! :) Lillejenta kan gjerne komme nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...