Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #1 Skrevet 29. juni 2013 Jeg var hos frisøren for å klippe og stripe håret mitt. Jeg har dårlig erfaring med frisører, men klippe meg må jeg jo. Sist gang jeg var hos frisøren, klippet hun håret mitt rett av og ble ikke fornøyd. Nå var det på tide å klippe det igjen, og jeg gikk til frisør i god tro. Jeg presiserte hvordan jeg skulle ha det, men endte opp med at hun tynnet ut håret mitt og jeg har nesten ikke noe hår igjen Jeg har alltid hatt tynt og fint hår, og nå er det enda tynnere. Istedenfor å klippe det opp så tynnet hun det ut. Når jeg var der, så så det fint ut. Når jeg kom hjem og tok håret mitt i strikk, så var det ikke mye igjen. Ser ut som ei lita jente med noen få hårstrå i strikken. Kan ikke klage heller får jeg får jo ikke håret tilbake. Skal aldri mer til frisør Anonymous poster hash: 8ab22...70b
Amabolla Skrevet 29. juni 2013 #2 Skrevet 29. juni 2013 Du kan klage selvom de ikke kan trylle håret ditt tilbake igjen. En kompensasjon kan du få. Det virker som du kanskje har hatt litt trøbbel med å få frem det du ønsker når du er hos frisøren. Prøv neste gang å ta med bilde, det er ikke flaut det. Neste gang så ber du om stussing av tupper med oppklipp, men ikke uttynning. Be frisøren putte effileringsaks og kniv i saksemappa igjen, og kun dra frem saksa. Du kan også presisere at du ikke vil at håret skal klippes rett av, men at 2 cm ytterst kan skråklippes. Og lander du i stolen til en frisør du er fornøyd med-bli der!
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #3 Skrevet 29. juni 2013 Men når man klipper det opp så blir det jo nødvendigvis tynnet ut? Anonymous poster hash: d7458...358
Amabolla Skrevet 29. juni 2013 #4 Skrevet 29. juni 2013 Spørs hvilken teknikk som brukes det;) trenger ikke å gjennomklippe hele håret for å få litt løft. Vi har litt jukseteknikker til hår som raskt mister fylde.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #5 Skrevet 29. juni 2013 Hun brukte ikke tynnesaksa men vanlig saks. Hun klippet det vått, litt sånn skrå ovenfra. Og det ble tynnet ut. Jeg har klippet håret mitt opp mange ganger før, og det ble ikke tynnet ut. Jeg forklarer og forklarer men frisører skjønner det ikke. Jeg har gått fast til en frisør men hun sluttet pga skulderplager. Anonymous poster hash: 8ab22...70b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå