Sara Maria Skrevet 29. juni 2013 #1 Skrevet 29. juni 2013 Er det noen som har mattips? Noe som er enkelt, relativt sunt og metter? Blir jo bare mer kvalm av å være sulten...
lillja90 Skrevet 29. juni 2013 #2 Skrevet 29. juni 2013 Kan jo skrive opp her hva som funket bra for meg og jeg er utrolig kvalm og null mat som holdes nede. :-( Salat uten dressing Skogsopp suppe Kjøttsuppe men bare krafta å poteter Ritz salt kjeks Tomatsuppe Gove knekkebrød med baconost Chips med salt og piffikrydder Eplejuice blandet halt om halt med gullrot juice høres ikke godt ut men var kjempe godt og det dempet kvalmen Myye vann :-)
November_84 Skrevet 29. juni 2013 #4 Skrevet 29. juni 2013 Jeg var kvalm fra uke 8-16, gikk ned 5 kg.. Dette var det eneste jeg klarte å få i meg: -Gulerøtter (måtte være skrelt og skylt i kaldt vann ) -grove brødskiver/knekkebrød med brunost eller hvitost -kald melk (med eller uten o'boy) -gulasj suppe fra Knorr -poteter med brunsaus Tror det var kun dette jeg levde på i 2 måneder. Men det er så forskjellig fra person til person hva man klarer å få ned. Håper det gir seg etter hvert
Sara Maria Skrevet 30. juni 2013 Forfatter #6 Skrevet 30. juni 2013 Tusen takk for gode tips.Får prøve ut litt forskjellig så det ikke bare blir søppelmat... Ang gulrøtter så har jeg hørt at man ikke bør spise for mye av dett når man er gravid fordi fosteret ikke klarer å skille ut overflødig A- vitamin.
November_84 Skrevet 30. juni 2013 #7 Skrevet 30. juni 2013 Nei alt med måte.. Men ei gulrot nå og da kan ikke skade
Tresøtesmå141517 Skrevet 1. juli 2013 #8 Skrevet 1. juli 2013 Bananer. Har levd på det hele trimesteret Det er forøvrig tidenes slankekur å være gravid... Hilsen bikiniklar som venter på sola..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå