Gå til innhold

Hva er det fotballfrue la ut på Insta nå i kveld?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun er jo på spa-hotell så kanskje det var noe avkledd?

Eller kanskje hun hintet til bursdagsfeiring i sengehalmen ;)

Nei, jeg aner ikke jeg altså, har ikke instagram jeg heller..

Anonymous poster hash: 946cf...240

Bilde av seg selv hvor hun viser at hun har begynt å få litt mage :) også skrev hun at hun har kjent bevegelse i magen for første gang i kveld :)

Anonymous poster hash: 70964...d03

Var det upassende? Er ikke dama 17-18 uker på vei da, så koselig å kjenne bevegelse for første gang på 30-års dagen til den vordende pappa :)

Hun har ikke lagt ut noe upassende altså.. Med mindre de sikter til en alkoholfri jordbær-drink hun også la ut bilde av? Hun har ikke lagt ut noe som helst upassende :)

Gjest Vicky Pollard

Bilde av seg selv hvor hun viser at hun har begynt å få litt mage :) også skrev hun at hun har kjent bevegelse i magen for første gang i kveld :)

En gravid kvinne? Skikkelig skikkelig upassende..... Det beviser jo at hun har pult! Endret av Vicky Pollard

Annonse

Nå måtte jeg inn å søke på ho :) Det var et bilde fra siden i veldig tettsittende kjole, tror kanskje det var pga bryster uten bh i den kjolen som kan ha virka upassende, hehe - folk mener jo så mye rart :) Spesielt når personer ser så bra ut som hun gjør.

Anonymous poster hash: 355de...fdb

Nå måtte jeg inn å søke på ho :) Det var et bilde fra siden i veldig tettsittende kjole, tror kanskje det var pga bryster uten bh i den kjolen som kan ha virka upassende, hehe - folk mener jo så mye rart :) Spesielt når personer ser så bra ut som hun gjør.

Anonymous poster hash: 355de...fdb

kan noen legge ut bilde her :P

Anonymous poster hash: c5bc1...cdd

Tipper de skriver det fordi hun ikke egentlig har mage. Altså magen står bare bittelittegranne ut, og er ikke innhula som den pleier, og fotballfrue mener den er myyye større.

Anonymous poster hash: 14228...9d5

Annonse

Tipper de skriver det fordi hun ikke egentlig har mage. Altså magen står bare bittelittegranne ut, og er ikke innhula som den pleier, og fotballfrue mener den er myyye større.

Anonymous poster hash: 14228...9d5

Og så da? Jeg har også innovermage til vanlig, og følte magen var diger med en gang den kom utenfor hoftebena (riktignok skjedde det lenge før uke 18 på meg). Andre mente i flere måneder at den så helt normal ut, men det er jo ikke sånn min normale mage ser ut, og et par venninner spurte meg faktisk allerede tidlig i første trimester om jeg var gravid for magen sto litt ut, og det hadde de aldri sett på meg. Når jeg ser bilder av magen min i første trimester nå synes jeg ikke den ser stor ut i det hele tatt, men jeg følte meg enorm der og da, fordi jeg aldri før hadde opplevd mage utenfor hoftebeina.

Anonymous poster hash: fb444...a68

d2372512e01d11e2904822000a1fc3ed_6.jpg

Jeg liker fotballfrua jeg, og vanligvis synes jeg hun kler seg flott, men denne kjolen synes jeg ikke noe om jeg heller. Hadde følt det som om jeg gikk naken, den var nesten vulgær og passer vel ikke noe særlig til en hotellmiddag?

Men hun har fått en søt liten kul på magen da, ser det. Hun har jo vanligvis en veldig flat og veltrent mage. Blir gøy å se hvordan den tyter frem etterhvert nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...