Gå til innhold

Anbefalte innlegg

noen som vet hva dette vil koste? (storkklinikk) og kort fortalt hva det vil gå ut på?

har 10 pp fra fr s nå må jeg tenke nytt... har prøvd pergo de siste gangene, men siste gang fikk jeg ikke eggløsning dessverre.... fatter ikke hva som er galt for gynekologen sier at alt ser bra ut...

Anonymous poster hash: 0eca1...43c
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144060723-pr%C3%B8ver%C3%B8r-i-danmark/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei ... Ikke alltid like lett å finne ut hvordan syklusen vår fungerer :-)... Det er flere ulike klinikker i Danmark og hver enkelt har sin hjemmeside .. Der er det god oversikt over hva enkelte ting koster ... :-)..

Hvor gammel er du ?

Anonymous poster hash: 90aa0...20d

jeg er 31 år så skal jo være i grei verpealder ;-) Har dessuten en datter fra før så ting har jo fungert før... Jeg vet at jeg kan lese om dette, men liker best å høre fra de som har vært gjennom det ;-) En får et litt annet syn på ting da..

Anonymous poster hash: 0eca1...43c

Jeg har kun vært til inseminering og ikke noe prøverør. Men vil anbefale og google litt på klinikker i DK, er mange der nede. Så leser du på nettsidene deres og ser hvem du føler mest for. Send de gjerne en mail eller ring dem, har erfaring at de er veldig hyggelige og hjelper en med alle de spm du måtte ha. De har også gjerne prisene på nettsidene sine også :)

Masse lykke til!!

Jeg har hatt 2 ivf-forsøk ved stork ivf-klinikk. De er like hyggelige der som de er ved storkklinikk(inseminering), og ingen samlebåndfølelse.

Men det er litt dyrere med ivf der enn de billigste andre klinikkene.

Jeg har hatt kort ivf regime, og det har gått greit.

Du finner alt du trenger av info om priser og behandlingen på hjemmesidene.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...