Gå til innhold

Gå eller ikke gå i bryllup? Ble dumpet av venninne på utdrikniningslag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde gått i bryllupet. Hadde smilt og gratulert brudeparet og deretter pratet så lite som mulig med bruden,for å se hva hun gjorde videre. Oppsøker hun deg så svar selvsagt,men jeg hadde nok prøvd å holde avstand. For ikke søren om jeg ikke hadde blitt lei meg over å ikke bli inkludert i ut.dr.laget!

Men kan det være at hun tenkte at dere var så gode venner at du fortsatt ville være der for henne selvom du ikke ble inivitert i ut.dr.laget? At du ville skjønne at hun måtte velge bort noen? Valgte hun bort andre "gode venner"?

Etter bryllupet hadde jeg ikke tatt kontakt med bruden,men latt henne komme til meg for å se om vennskapet bare var fra min side eller ei. :)

Men pass på å få fortalt bruden at du faktisk ble veldig såret og lei deg over at du ble utelatt om hun lurer på hvorfor du ikke tar kontakt lengre..

Kommunikasjon er viktig. :)

Lykke til- gå i bryllup og kos deg med god mat og drikke,og mannen din. :)

Anonymous poster hash: d5a7d...9cc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker jo at mannen din burde vært hjemme i solidaritet med deg også.

Hun markerer helt klart at hun ikke vil være venn med det, det hadde jo ikke vært problem med ekstra gjest i utdrikningslaget, hun ønsker "to send a message"

Anonymous poster hash: dc209...a65

Skrevet

Jeg har snakket med henne, jeg var " vurdert" men tydeligvis ikke bra nok....

Anonymous poster hash: b5e97...941

_Tydeligvis_ ikke? Du har i hvert fall tydeligvis ikke fått noen skikkelig forklaring på hvorfor du ikke ble bedt, ellers hadde du jo ikke vært så usikker. Prøv å snakke med henne igjen. Ikke gi deg før du føler du har fått saken ut av verden, for dette går jo veldig inn på deg.

Anonymous poster hash: c82e4...b87

Skrevet

Jeg hadde ikke gått. Kjipt å føle seg utenfor en hel kveld.

Skrevet

Jeg hadde ikke gått. Kjipt å føle seg utenfor en hel kveld.

Skrevet

Jeg hadde ikke gått. Ville "sendt et budskap" tilbake om at du vurderte det, men hadde noe viktigre å gjøre denne kvelden. Hvorfor bruke bort en hel kveld på et vennskap som tydeligvis ikke er så viktig?

Anonymous poster hash: 7946b...c3a
Skrevet

Jeg forstår at du er lei deg, men det er vel ikke verdens undergang at dere ikke er så gode venninner som du trodde vel? Noen mennesker kan være veldig "venninnete" til de fleste egentlig, kanskje du har misforstått deres vennskap? At du la mer i det enn hun gjorde. Uansett kan vi ikke tvinge noen til å være venn med oss, og å konfrontere henne tror jeg bare vil gjøre det kleint. La heller vennskapet eventuelt utvikle seg naturlig.

Skrevet

Hadde ikke gått. Syns oppførselens hennes er direkte ydmykende/ nedverdigende. Hun fortjener ikke at du går, og jeg hadde kuttet all kontakt.

Skrevet

Hadde gått, latt som ingenting og deretter gitt faen i hele kjerringa.. 

Anonymous poster hash: 60735...a8c
Skrevet

Jeg hadde gått i bryllup, men uten gave og med stor doggy bag.

Anonymous poster hash: c82e4...b87
Skrevet

Jeg synes du skal gå, det hadde jeg gjort. Uansett hva som skjer med vennskapet deres i fremtiden har du gjort det du kan for å holde på det og vise hva det betyr for deg. Om vennskapet deres nå "fader" ut er det fordi hun ønsker det og da får det være hennes tap. Ville gått i bryllupet, men ikke anstrengt meg så mye i tiden som kommer for å holde kontakten. Nå må det være opp til henne og vise hva vennskapet deres betyr for henne...  Anonymous poster hash: 0090a...bd9

Eit av dei mest reflekterte og fornuftige svara eg kan hugsa å ha lest her inne!

Signerer!

Dårlig svart fra min side. Når ho ikkje vil ha ho i utdritings laget så har ho fått eit svar.

Anonymous poster hash: 1911d...245

Gjest LA8PV
Skrevet

Hvorfor fikk du ikke komme da? Jeg hadde nok ikke gått i bryllupet.

Skrevet

Gikk du i bryllup?

Anonymous poster hash: e3ba4...bb3

Skrevet

Ble mannen din invitert i kompisens utdrikningslag?

Anonymous poster hash: a6bde...c07
Skrevet

:

Huff, det var ikke pent gjort :(

Jeg er bedt til middag, bruden er forresten fadder på ene barnet mitt. Vi hat alltid gitt hverandre jule/ bursdags gaver. Så jeg så på oss som gode venner. Jeg kommer ikke på noen måte gjøre ting surt. Vil ikke ødelegge dagen deres, men føler at jeg ikke passer inn lengere :(

Anonymous poster hash: b5e97...941

jeg ville rett og slett sagt til henne at det var sårende. Kan være forloveren glemte deg..

Anonymous poster hash: 1405f...c09

Les innlegget! Det var bruden som bestemte gjeste listen til utdrikningslaget, ikke forloveren!

Anonymous poster hash: e0eea...499

det er da forloveren som har i oppgave å invitere de som står på lista da! Men ser jo av senere post fra Hi at bruden ikke ville ha henne med. HI mulig du oppfører deg dårlig når du drikker? Utdriningslaget er ikke en dag man vil ha ødelagt av ei som enten utagerer eller hylgriner på fylla... ikke vet jeg, men du bør jo få et svar.

Anonymous poster hash: 1405f...c09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...