Ringo79 Skrevet 28. juni 2013 #1 Skrevet 28. juni 2013 Hei. Nå har jeg vært ved St.olavs og satt inn egg. Ved siste (andre) uttak fikk jeg 7 gode egg hvor av ett ble satt inn og 6 på frys. Ferskforsøket ble neg. 3 fryseforsøk ble negative. Hadde tre egg igjen. Da valgte legene å dyrke egget lengre før innsett. Fredag for en uke siden ble de tre resterende eggene opptint. To sluttet å dele seg ila helga. Men ett klarte seg og jobbet ivrig med celledelingen <3. Mandag ble dette satt inn. Nå ruger jeg og håper på det beste. Skal teste 8. Juli. Har veldig tro på at egget skal feste seg og at vi endelig er i mål... Det har blitt mange skuffelser. Første forsøk ble et ferskt satt inn. Negativt resultat. 3 på frys. 2 ødelagt under opptining. Ett satt inn. Ble gravid, men mistet... Jeg krysser alt for det lille embryoet der inne. Ønsker alle dere andre masse lykke til!!! Om det er noen som er i samme båt, så er det koselig å høre fra dere:)
Nurse77 Skrevet 29. juni 2013 #2 Skrevet 29. juni 2013 Masse lykke til frem mot testing! Du har vært igjennom mange runder ser jeg, så nå er det din tur;-)
Ringo79 Skrevet 29. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2013 Tusen takk!!! Håper virkelig at det er min tur nå... Man blir sliten, men kan ikke gi opp <3
Fighter`n Skrevet 1. juli 2013 #5 Skrevet 1. juli 2013 Håper du får positivt resultat denne gangen Krysser både fingre og tær for deg!
Ringo79 Skrevet 4. juli 2013 Forfatter #6 Skrevet 4. juli 2013 Tusen takk dere! Hjelper på med noen oppmuntrende ord. Er helt surrete i hodet nå. Typisk når det nærmer seg test. Vil bare gråte. Er fryktelig redd for neg test. Vet ikke hvor jeg da skal hente energi og mot til ny uthenting. For noen dager siden hadde jeg veldig vondt rett innenfor skambenet. Har ikke hatt det før. Var litt frem og tilbake i et døgn, så forsvant det helt. Håper det var festesmerter... Så har jeg litt murringerfor tiden. Bare å krysse alt... ❤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå