Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er også i uke 22, og har gått opp 10kg! Forige svangerskap gikk jeg opp 10kg hele svangerskapet :) Håpet på det samme denne gangen, men det blir nok litt mer ja :) Frøkna var 4måneder da jeg ble gravid igjen, så veldig tette svangerskap, vet ikke om det har noe å si jeg :)

Er også i uke 22, og har gått opp 10kg! Forige svangerskap gikk jeg opp 10kg hele svangerskapet :) Håpet på det samme denne gangen, men det blir nok litt mer ja :) Frøkna var 4måneder da jeg ble gravid igjen, så veldig tette svangerskap, vet ikke om det har noe å si jeg :)

du er jo virkelig unnskyldt med tanke på at du sånnsett har 2 graviditeter oppå hverandre. Er 7 år siden sist hos meg, så jeg kan ikke bruke den unnskyldningen :P

Annonse

Er 18+1 og har gått opp en kg. Det er egentlig litt lite, men jeg klarer ikke spise noe. Sliter med å få i meg mat. Menge har litt ekstra fra før så tror det går bra. Får tett oppfølging av jordmor nå da. Trodde jeg hadde gått opp 4 kg. Men viste seg at vekta var feil. Så på samme vekt har jg gått opp 1 kg.

Gjest flykræsj

Hehe, kommer til å se ut som en gjeng med hvaler jo... :P hva sier di når dere er på kontroll? Mener di at det er for mye? Blææææ... Jeg som hadde løst å holde meg til ca 12 kg.. Kan jo se ut til at jeg kan se langt etter det......

Uke 16 og lagt på meg 4.5 kg. Ser ut som jeg har lagt på meg 10 kg da. Magen er diger, ser ut som jeg er 6 mnd på vei....

Annonse

24+4, og jeg har gått opp ca 4,5 kg. Jeg hadde BMI på 31 da jeg startet, er bare 1,55 høy og veide 75 kg før start. Så bekker snart over på 80 tallet (hjeeeelp).

Jordmor mener vektøkningen er helt ok, og at jeg bør klare meg med 6-8kg totalt sett. Så må nok passe vekta litt fremover. Hjelper med litt bevegelse, og er foreløpig i god form til å gå på trening :-)

24+4, og jeg har gått opp ca 4,5 kg. Jeg hadde BMI på 31 da jeg startet, er bare 1,55 høy og veide 75 kg før start. Så bekker snart over på 80 tallet (hjeeeelp).

Jordmor mener vektøkningen er helt ok, og at jeg bør klare meg med 6-8kg totalt sett. Så må nok passe vekta litt fremover. Hjelper med litt bevegelse, og er foreløpig i god form til å gå på trening :-)

Så godt å høre andre hadde en litt høy bmi før graviditet og at du heller ikke har lagt på deg noe særlig :)

Tror treningen har stor ære for det hos meg ;)

Er 24 uker nå, og fortsatt gått opp di 7 kg(7,5kg i uke 22, så muligens gått av meg litt vann). Så da har jeg allså ikke lagt på meg noe som helst di siste par ukene, hurra for det! :P men kan også se ut til at jeg er av typen som ikke legger på meg jevnt, men heller gjør disse hoppene. Bare håper det enda er en stund til neste hopp.......... ;D

Jeg er 16+ 3 og gikk ned 12 kg og opp 2 kg de siste ukene.. men har hadde i overkant av 30 i bmi før graviditet..

fikk litt kjeft sist for hun mente jeg gikk for fort ned.. men kan altså ikke noe for det..

sist graviditet gikk jeg ned 15 kg og så opp 12.. så litt vane for meg å gå ned i vekt.

men er stor som en hval den magen allerede så ser ut som jeg er 7 mnd på vei..

er i overkant av 39 uker på vei, og har gått opp ca 14kg totalt. Nå de to siste mnd har vekten stått veldig stille, så gikk mest opp i vekt frem til uke 32. Hadde en BMI på rundt 19 før graviditet, så hadde vel egentlig  bare godt av vektoppgangen, selv om jeg egentlig kunne ha tenkt meg å holde meg til 10kg eller noe :P

Gruer meg til kontroll i morgen... :/ uke 27 snart. Føler jeg har lagt på meg mye siste 4 ukene... Hadde lagt på meg 4 kg fram til uke 21+5. Men tror jeg hvertfall har gått opp 3 kg bare siste 4 ukene. Føles sånn hvertfall. Jaja. Babyen legger vel på seg litt fra nå og ut? Om jeg har lagt på 7 kg på 27 uker gjør det vel ingenting... Men har jo enda 13-14 uker igjen :/ Så 6-8 kg til kanskje? Om jeg spiser sunt og beveger meg som nå. Det blir 13-15 kg tilsammen. Ikke såååå ille da om jeg ender på +15 kg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...