Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er på Medicus i Tr.heim.

Fikk velge denne gangen, i likhet med forrige gang. Hadde tre egg igjen på frys nå. Valgte å tine to og begge klarte seg fint  :wub:

Ble bekymret på jobb idag, føltes akkurat som om mensen kom. Små bølger med kramper i magen. Det har gitt seg nå men jeg må innrømme at det var så mens-likt at jeg lurte på hvordan jeg skulle få sjekket trusa. Var ute og målte opp punkter langsmed en vei sammen med to andre. Ingen #rosa# busker å løpe bak  :P

Heldigvis ingen rosa flekker i trusa heller  :) Kanskje det var feste-kramper  :wub:

Kommer til å ta det med ro denne helgen kjenner jeg  ;)

Gjest Gullebolle

Heia, jeg ruger også på en liten eskimo. Satt inn et 8 delt 20.Juni, så tenkte jeg skulle teste på mandag:) Må ut å kjøpe meg en test eller fem i dag. Holder på å bli gal, dette er skikkelig nervepirrende:/ Føler at jeg er gravid denne gangen, har tilsammen vært gravid 4 ganger, 2 barn og 2 sa, og denne gangen føles det likt som når jeg har vært gravid, men vet jo at lutinusen kan lure meg trill rundt, spent på å teste, gruer meg og, for tenk om det blir negativt:( Og om det er positivt, så blir det jo sikkert masse blødninger og forferdelige 3 mnd før jeg kan senke skuldrene om jeg ikke mister. Huff, forferdelige dager, heldigvis er alt verdt det når vi får en liten bylt i armene:-) 

Gjest Gullebolle

Krepsen, at det skjer ting i magen er bare positivt:) Alle gangene jeg har vært gravid, så har murringer og stikkinger i magen, sånn korte stikksmerter, kan vare alt fra sekunder til av og på minutter vært et sikkert tegn:) Krysser fingrene for dere begge!

Annonse

Takk for det og fingrene er krysset for deg også  :)

Jeg har også tenkt å begynne å teste fra mandag. Mannen min er helt tussete rundt meg og han ville begynne fra i dag  :P

Håper inderlig at det er stikninger grunnet feste av eskimoene.Verker litt i ryggen også og temperaturmåleren til kroppen min har blitt helt gal. Fryser og svetter om hverandre :wacko:

Mine var bare 4-delte da de ble satt inn. Forrige gang var de 7- og 8-delte. 

Skjønner godt hva du mener med 3 måneder før skuldrene kan senkes. Har 9 SA/MA bak meg i tillegg til 2 flotte gutter som jeg ikke forstår hvordan klorte seg fast  :wub:

Jeg satte inn ett egg. Det var dyrket mye lengre enn tidligere. Ikke lenger en liten multebær, smien en glatt klump med mange celler inni:). De tok opp 3 egg (de tre siste). To stoppet å dele seg, mens ett viste seg å være arbeidsom og flink:). Det ble satt inn. Nå håper jeg det sitter. Skal teste 8. juni. Om det ikke går blir det tredje uthenting til høsten...

Jeg er sliten... Det tar virkelig på det her... Har blitt mange runder på oss og mye medisiner. Jeg har mye vondt i hele magen denne gangen. Er nok bivirkninger av progynova. Men jeg har også hatt antydning til mensmurringer...såpass at jeg må sette meg ned og hvile litt. Jeg prøver å tenke positivt....at det kanskje er det lille frøet som graver seg ned....godt ned:).

Det er nervepirrende! Jeg har ingen barn fra før av. Ønsker det så inderlig sterkt... Over fem år siden bi begynte å prøve. Over to år siden vi begynte kjøret med ivf.

Jeg krysser virkelig fingrene for oss alle!!!!!!

Klem fra meg:)

Lykke til både Gullebolle og Ringo79!  :)

Skal si du har holdt på lenge Ringo. Det må jo være gullegget som ble satt inn nå, når det ble dyrket så lenge.

Enig i det med progynovaen. Er endel oppblåst denne runden, men nå har jeg gått på den siden begynnelsen av april. Er på tredje fryseforsøk på rad. I tillegg har jeg gått opp nesten 15 kilo grunnet medisinene og prednisolon. Måtte bytte ut hele garderoben  :P

Ja det har blitt noen runder... Har gått i ett siden uttaket i nov. Får så vidt ut medisinen av kroppen før det er på igjen.

Håper såå at dette er gullegget!!! Er på campingferie i Sverige nå:). Kanskje svensklufta gjør seg:)). Var på klesbutikk idag. Trist opplevelse hehe;). Kjøpte ingenting. Rømte ut. Hadde lyst til å kjøpe gravidklær i stedet. Oppblåst så d holder! Men så lenge det ender med pos test, så er det helt greit;))

Ja, satte inn 7/6 og ruger/lurer fortsatt. Positiv blodprøve 19/6 og deretter blødninger av og på i 10 dager nå. Apotekstester viser sterkt positivt fremdeles, men skal ta ny blodprøve Ila uken.

Åh jeg krysser virkelig fingrene for deg!!! Er spent på å høre hvordan det går :). Lykke til!!!

Annonse

Lykke til både Gullebolle og Ringo79! :)

Skal si du har holdt på lenge Ringo. Det må jo være gullegget som ble satt inn nå, når det ble dyrket så lenge.

Enig i det med progynovaen. Er endel oppblåst denne runden, men nå har jeg gått på den siden begynnelsen av april. Er på tredje fryseforsøk på rad. I tillegg har jeg gått opp nesten 15 kilo grunnet medisinene og prednisolon. Måtte bytte ut hele garderoben :P

Masse lykke til med testing Krepsen79! Ser på kalenderen at du skal teste snart. Krysser fingrene for deg :)

• 1 måned senere...

Hei.

Skal ha fryseforsøk i uke 42,hvor lenge må jeg ta progynova?

Har hørt fra en Spank lege at man kan ta det en måneder før fryseforsøk,Erdet sant det da?

Har startet på første mensdag og da er det innsett på dag 12-15. Fortsetter så på Progynova + Crinonegel i 7 uker inkl nedtrapping hvis du er gravid.

Hei.

Har hørt fra en Spank lege at man kan ta det en måneder før fryseforsøk,Erdet sant det da?

Har startet på første mensdag og da er det innsett på dag 12-15. Fortsetter så på Progynova + Crinonegel i 7 uker inkl nedtrapping hvis du er gravid.

Hei.

Tusen takk Februarmamma,det er godt å høre det,lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...