Gå til innhold

Dersom forloveren har en penere frisyre på bryllupsdagen enn selve bruden.....

Anbefalte innlegg

Skal være forlover nå på lørdag og har planlagt hvordan jeg skal ha håret, problemet er at jeg blir penere på håret enn bruden. Hun mener jeg ikke skal ha håret mitt slik jeg hadde tenkt, fordi da stjeler jeg oppmerksomheten. Kjenner jeg blir provosert! Jeg er frisør og er opptatt av at håret mitt ser bra ut, og er flink til å ordne fin frisyre på meg selv. Bruden mener jeg skal ha håret i en topp, ettersom hun skal ha det ned.

Jeg er så frustrert. Kan virkelig bruden bestemme at jeg skal ha håret i en kjedelig hårtopp?

Anonymous poster hash: a9e83...537

Jeg syns ærlig talt dere høres temmelig sære ut begge to... 

Bare det å diskutere emnet, hadde for meg vært helt fjærnt! 

"Du, helst ikke ha håret sånn, for da ser du penere ut enn meeeg... Kan ikke du bare ha en kjedelig topp i stedet?" "Nei, jeg er frisør, og kan ikke tillate meg å ikke være så pen som overhodet mulig, uansett hvor viktig dagen er for deg.."

Hoho! 

Anonymous poster hash: 4ec82...8c6

Fortsetter under...

Skal være forlover nå på lørdag og har planlagt hvordan jeg skal ha håret, problemet er at jeg blir penere på håret enn bruden. Hun mener jeg ikke skal ha håret mitt slik jeg hadde tenkt, fordi da stjeler jeg oppmerksomheten. Kjenner jeg blir provosert! Jeg er frisør og er opptatt av at håret mitt ser bra ut, og er flink til å ordne fin frisyre på meg selv. Bruden mener jeg skal ha håret i en topp, ettersom hun skal ha det ned.

Jeg er så frustrert. Kan virkelig bruden bestemme at jeg skal ha håret i en kjedelig hårtopp?

Anonymous poster hash: a9e83...537

Jeg syns ærlig talt dere høres temmelig sære ut begge to... 

Bare det å diskutere emnet, hadde for meg vært helt fjærnt! 

"Du, helst ikke ha håret sånn, for da ser du penere ut enn meeeg... Kan ikke du bare ha en kjedelig topp i stedet?" "Nei, jeg er frisør, og kan ikke tillate meg å ikke være så pen som overhodet mulig, uansett hvor viktig dagen er for deg.."

Hoho! 

FANTASTISK ;)

Anonymous poster hash: 670cd...968

Er veldig glad for at jeg skal gifte meg i samekofte med lue på. Der har bruden krone på lua, mens andre gjester har bare lue/hårfrisyre. Slipper å bekymre meg for det å være styggere eller penere enn andre.

Anonymous poster hash: 214fd...37c

Ha ha, bridezilla much?

Hva gjør man i de tilfellene forloveren faktisk er penere enn bruden? Må hun ta plastisk operasjon eller bruke løsnese da eller?

Jasså gitt, så det er DU som skriver "Much" hele tiden! Da vet jeg det og skal huske det neste gang ;)

Det burde vel være en grei løsning på en mellomting her???

Anonymous poster hash: 1ef06...07f

Annonse

Ha ha, bridezilla much?

Hva gjør man i de tilfellene forloveren faktisk er penere enn bruden? Må hun ta plastisk operasjon eller bruke løsnese da eller?

da må hun pent ta frem saksen og klippe to hull i en papirpose ;)

Har dere ikke hørt om "bridezilla-aksjonen"? Det er å gå til aksjon natta før bryllupet, og skamklippe de peneste jentene. Dernest å strø pepper rundt i leilighetene deres slik at de ser røde og forgråtte ut dagen derpå. Dette gjør at bridezillaen er garantert å bli den peneste på sin store dag.

Anonymous poster hash: 24579...742

Ha ha, bridezilla much?

Jasså gitt, så det er DU som skriver "Much" hele tiden! Da vet jeg det og skal huske det neste gang ;)

Det burde vel være en grei løsning på en mellomting her???Anonymous poster hash: 1ef06...07f

Stalker much? ;)

Ha ha, bridezilla much?

da må hun pent ta frem saksen og klippe to hull i en papirpose ;)

Hoho, eller kanskje hun likegodt kunne klippe av hele nesa?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...