Gå til innhold

Dersom forloveren har en penere frisyre på bryllupsdagen enn selve bruden.....

Anbefalte innlegg

Skal være forlover nå på lørdag og har planlagt hvordan jeg skal ha håret, problemet er at jeg blir penere på håret enn bruden. Hun mener jeg ikke skal ha håret mitt slik jeg hadde tenkt, fordi da stjeler jeg oppmerksomheten. Kjenner jeg blir provosert! Jeg er frisør og er opptatt av at håret mitt ser bra ut, og er flink til å ordne fin frisyre på meg selv. Bruden mener jeg skal ha håret i en topp, ettersom hun skal ha det ned.

Jeg er så frustrert. Kan virkelig bruden bestemme at jeg skal ha håret i en kjedelig hårtopp?

Anonymous poster hash: a9e83...537

Fortsetter under...

Haha, nei det synes jeg ikke hun kan bestemme, men nå har hun nå ytret hva hun mener, selv om det høres søkt ut at en hårfrisyre skal stjele oppmerksomhet fra bruden, da burde du kanskje respektere det for ikke å gjøre bruden sur..

Annonse

For noe tull! Hun går vel så pent som mulig på håret selv? Kanskje du kan ordne for henne?

Stjele oppmerksomheten? Hvor mye positiv oppmerksomhet kan egentlig en pen frisyre ta?

Endret av Elsker livet

Ha ha, bridezilla much?

Hva gjør man i de tilfellene forloveren faktisk er penere enn bruden? Må hun ta plastisk operasjon eller bruke løsnese da eller?

Man velger vel alltid den styggeste venninne som forlover? Har man ikke stygg venninne så tar man kommende svigermor.

Høyres rart ut, men kan skjøne det om brura går for ein naturleg look med lausthengande hår og blomekrans som er litt i vinden no, medan du kjem med oppsett og dandert hår som ikkje står i stil.  Trudde ellers bruder prøvde å sjå så pene ut som mogleg.

Endret av soleia

Herregud det er jo ikke håret ditt som skal ødelegge for hun.dummeste jeg har hørt,du må no få lov å pynte deg som du vil.regner med du dropper brudekjolen;-)

Jeg har vært i mange bryllup der mange har vært finere/mere pyntet på håret enn bruden.men d er jo helheten hennes som gjør d fint ikke bare håret

Annonse

Jeg skjønner ikke hvordan bruden kom på ett slikt krav. Jeg har hatt to forlovere i mine to ekteskap og tanken om hvem som var finest på håret streifet meg aldri. Tror ikke det er unikt av meg, heller vanlig:)

Høres vanvittig ut!

På den annen side; hvis bruden skal ha det enkelt så kan jeg forså at det virker merkelig at frisør-frloveren kommer med en svært dandert og iøyenfallende oppsetning.....

Var jeg deg, ville jeg svelget bitterheten og den hårete kamelen og innfridd brudens ønske. Hun er vel din veninne og du ønsker vel at hun skal ha en flott dag? Koster det deg virkelig SÅ mye å ha en annen type oppsats? Så elnge bruden føler at du stjeler oppmerksomheten had du kanskje valgt en veldig spesiell oppsats?

Anonymous poster hash: 1d93e...a25
Gjest LA8PV

Dersom bruden syns din frisyre blir penere enn hennes, hvorfor velger ikke hun en tilsvarende frisyre da? Jeg hadde gått akkurat som jeg ville på håret, men så hadde heller aldri noen av mine venninner kommet med et så urimelig krav.

Veldig sært av bruden, og hun kan selvsagt ikke bestemme det. Når det er sagt, så gjør du nok klokest i å føye deg etter hennes ønske, så det ikke blir dårlig stemning mellom dere på den store dagen.

Jeg skal også være forlover til helgen og fått beskjed av bruden om at jeg skal ha håret mitt i en flette. Det var viktig for henne at hun var finest på håret. Jeg bryr meg ikke. Dette er brudens dag og den eneste dagen jeg lar en venninne diktere meg i hårfrisyre og valg av kjole.

Anonymous poster hash: f6355...9ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...