Inga30 Skrevet 28. juni 2013 #1 Del Skrevet 28. juni 2013 Hei! trenger noen til å passe på dattra mi på 10 mnd fra 1 august... tar gjerne mot anbefalinger Noen som vet om noe? Har bil, så avstand har ikke noe å si. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144060617-s%C3%B8ker-dagmamma-i-oslo-fra-1-august-2013/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
kajol-1 Skrevet 1. juli 2013 #2 Del Skrevet 1. juli 2013 Hei! trenger noen til å passe på dattra mi på 10 mnd fra 1 august... tar gjerne mot anbefalinger Noen som vet om noe? Har bil, så avstand har ikke noe å si. Hei jeg kan passe på henne, jeg har selv to datter så det blir gøy får henne å leke med de, jeg har passet på to gutter før. Er veldig glad i barn og har god erfaring med barn. Jeg har referanser hvis du ønsker. Jeg bor i Mortensrud, Søndre Nordstrand. Kan du ta kontakt hvis du er interissert på telefon 41393735. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144060617-s%C3%B8ker-dagmamma-i-oslo-fra-1-august-2013/#findComment-145483880 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dagmamma'en Aname' Skrevet 8. juli 2013 #3 Del Skrevet 8. juli 2013 Hei! trenger noen til å passe på dattra mi på 10 mnd fra 1 august... tar gjerne mot anbefalinger Noen som vet om noe? Har bil, så avstand har ikke noe å si. Hei. Jeg heter Aname' Quivera og er fra Venezuela sør Amerika. I Norge har jeg bodd i 23 år. Jeg trives godt her i landet og elsker å arbeide med barn i små alder. Vi bor bare et halv minutt unna T-banen stasjonen på Grønland ! FAMILIE BARNEHAGEN "MITT FØRSTE STEG" er en fin barrnehage der bare familie medlemmer arbeider i og som kun 10 stk. barn kan være i. (Vi jobber hjemme) Vi har en Dagmamma, en Dagpappa og en Reserve-bestemor. Vi gjør det beste vi kan, der barnet får både daglig stell og pleie, mye omsorg og diverse aktiviteter å gjøre på dagen der alle barn danser, ser på kino, leker mye, lærer å bli sosialt med andre barn og voksner og går på turer daglig sammen med 3 ansvarlige voksen personer. Vi ønsker med dette både å annonsere oss og mine til alle dere at dørene er åpent til både spedbarn og barn fra 1 år og opptil 5 år og at vi har begrenset ledige plasser nå. OBS! Vi holder til på Grønland midt i sentrum og har svær gode referanser av alle foreldrene. Lurer du på noe annet ? Ta gjerne kontakt med Aname' og ikke tvil å spørre om mer informasjon. E-mail : [email protected] Tlf : 45 556519 ... Velkommen ! Tariffene er følgende : 5 dager i uken = kr 5.500,- 4 dager i uken = kr 4.700,- 3 dager i uken = kr 3.900,- 2 dager i uken = kr 2.700,- 1 dag i uken = kr 1.750,- Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144060617-s%C3%B8ker-dagmamma-i-oslo-fra-1-august-2013/#findComment-145501844 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå