Gå til innhold

Kjæresten min har en mappe på telefonen som heter kik. Hva er det?

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten min skulle prøve å se film ved å koble hans telefon til tv'en. 
For å gjøre en kort historie enda kortere; det gikk ikke, da kun det han hadde lagret/lastet ned på minnekortet kom opp. 
Der hadde han lagret blant annet ei mappe med mitt navn på (noe som er greit), men så stusset jeg over en annen mappe som het "KIK". 

det er jo det chatteprogrammet som man kan laste ned, der man sender gratis meldinger osv. Jeg lurer på.. er denne mappen bare en slik installeringsmappe siden han har lastet ned programmet, eller tror dere at han har fått noe tilsendt/sendt noe på kik, og deretter laget den mappa?

Anonymous poster hash: 5f008...368

Fortsetter under...

HI

Altså.. Blir det automatisk opprettet en mappe som heter kik på telefonen/minnekortet når man laster ned det programmet, eller er det noe han har laget selv fordi han har bilder eller lignende i den?

Og ja, jeg er interessert i å vite det av gode grunner.. :)

Kan jeg aldri tro. Jeg har skype og messenger, og ingen av de får automatisk en  mappe. Og sansynligheten er vel heller liten for at det er tilfeldig, hvis det kun var de TO mappene der? hmmm

Annonse

HI

Nei det var ikke bare de to mappene, var mange mapper der med ulike navn. Men jeg husker ikke hva de het..la bare merke til disse to, han bladde så fort..

Men når man laster ned et program, blir det ikke automatisk opprettet ei mappe da?

Det står for kjerringer i kikkerten, og er en mappe hvor alle damer han liker automatisk havner i. Da er det lettere for ham senere å finne tilbake til dem når han skal flørte og være utro.

Anonymous poster hash: 24f48...6f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...