Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om du skulle ombestemme deg, er Mille på familieklinikken å anbefale. Var der igår, fikk baby i natt:P

Nå yror jeg ikke at den ene nåla for modning satte igang alt dette. Menbhun er behagelug og god! 700 for første konsultasjon, 350-400 (litt usikker) for påfølgende. Virkelig å anbefale!

Jeg kan også anbefale Mille på Familieklinikken! Ligger rett ved t-banestasjonen på Majorstuen, så ikke østkanten, men... Hun er jordmor og akupunktør og en av de første som begynte med dette i Norge (hun er opprinnelig svensk). Hun anbefaler at man begynner i uke 35, hun setter da modningsnåler for at livmorhalsen skal modnes, men man må ikke blande dette med igangsetting! Nærmere fødselen (rundt to uker før) setter hun mer nåler for at ting skal begynne å skje. Hun setter også nåler mot halsbrann, urolige ben, tett nese etc etc ved behov. 

Har brukt henne på alle tre barna, og har født før termin hver gang (1-6 dager) uten at det nødvendigvis har en sammenheng, da! Men fødslene har vært veldig greie, og det er det som er poenget! 

I tillegg er hun eeeenestående om vannet går mens man ligger på benken hennes! Hun stiller opp, fikser og ordner! Vannet mitt kunne ikke gått på en bedre plass!

Vi satte 10 nåler igår, for diverse plager som nekkrn, søvn, hetetokter og ødem. Hun engasjerer seg virkelig i det hun gjør! :)

Endret av Queenmee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...