Gå til innhold

Fy faan jeg er så sint! Det er tydelig at svigermor og de to svigerinnene mine vil baksnakke meg eller noe, da de har slettet meg fra FB!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det startet for noen mnd siden da de ble sint på meg å mannen for at vi valgte å inkludere deler av slekta (vanskelig historie, men vi vil bare gjøre det rette).

Så de ble kjempe sinte og prøvde å få resten av familien og venner i mot oss. Alle andre synes dette er kjempe rart og støtter oss.

Det virkelig sjokkerende i alt dette er at vi har fått baby nettopp, å hverken svigermor, svigerfar eller disse to svigerinnene har gratulert oss en gang. Ikke svarer de på mld, tlf, mail eller skriv i innboksen på FB. 

Og nå har de i tillegg slettet meg fra FB!!! Er det mulig? De har nettopp blitt bestemor/tante, og vil tydeligvis ikke ha noe med oss å gjøre. Stakkars mannen min :(

Hvordan vil dette ende da :(

Anonymous poster hash: 7f52d...ba2
Skrevet

Nå er ikke facebook livsviktig og heller ikke det som skjer der, eller ikke som ikke skjer. Jeg mener det er mye verre at de ikke gratulerer dere i det reale livet.

Min medfølelse gjelder mannen din, han må være såret som bare det. Hans egen mor og far. Uansett hva som har skjedd, det kan rett og slett ikke være så ille at de ikke en gang gratulerer med babyen. Fy skam.

Skrevet

Huff. Skjønner godt at du er sint!

Anonymous poster hash: 59d25...dbc
Skrevet

Ta det til etteretning, og fas dem ut. 

Anonymous poster hash: caef4...176
Skrevet

Nei, er ikke bare FB som er livet nei. Men de tar ikke Tlf, svarer ikke på sms eller Mail. Utrolig skuffet.

Hva skal til for å ikke gratulere me barnebarnet/tantebarnet liksom?!?!

Hi

Skrevet

Du får ikke gjort noe med det. Drit i folka. Det er deres tap. Gå med hevet hode og slutt å plage dere med noe dere ikke får gjort en dritt med uansett.

Skrevet

Drit i dem, det er tross alt de som går glipp av babytiden til barnebarnet/tantebarnet sitt. Ikke ring dem eller send sms. 

Hev dere over hele greia!

Anonymous poster hash: dedab...78e
Skrevet

Samme skjedde oss! Etter et år kom de og beklaget seg og ville leke familie igjen.. Ja, for det er jo enkelt for mannen....

Mitt råd er å la de sitte der på tua si i fred, mens dere koser dere med folk som faktisk bryr seg.. De er ikke verdt det!

Anonymous poster hash: 41f49...d7e

Skrevet

Ettersom vi ikke vet hvorfor familien er så splittet blir dette vansklig for oss å forstå, men jeg kan tenke meg situasjoner der det blir slik at man må velge den ene eller den andre leiren. Ellers er jeg av den oppfattning at familie er så viktig at man bør tilgi det meste.

Anonymous poster hash: 0b054...bfc
Skrevet

Hva sier mannen din om dette? Får han seriøst ikke kontakt med moren og faren sin? I såfall må dere bare drite i dem. SÅ barnslige folk har man det bedre uten, og det er de som taper på dette og det vil de nok innse etterhvert. Gå med hevet hode, kos deg med familien din og la energityvene sitte å surmule på tua si. Klemmer.

Anonymous poster hash: 3e082...dff
Skrevet

Buhu, for et problem.

Anonymous poster hash: 51cb6...4ab

Gjest Julia1984
Skrevet

Slutt å bruk tiden deres på folk som tapper dere for energi!!

Skrevet

Har de slettet deg fra Facebook?! Katastrofe, nå kan du bare slutte å leve, skikkelig krise.

Skrevet

Det at de slettet meg fra fb gjorde alt mer offentlig liksom. Å det er supert for oss, for da viser de alle andre hvor dum de er.

Poenget er jo at de ikke har tatt kontakt etter at barnet ble født! Også skriver de på fb (mannen ser jo det) at de er så glad i lille babyen og så stolt osv, men realiteten er at de ikke har tatt kontakt, ikke svarer på Tlf og annen kontakt. Alt blir så kvalmt :/

Mannen er minst like forbanna og har nå slettet de på fb. Han mener mye av det samme som dere, at vi ikke skal bruke tid og energi på de. Spesielt slik at jeg ikke mister melka. Men det er lettere sagt enn gjort for en hormonell mamma som får høre av andre at folk tror familiebåndet er sterkere nå (for det er jo slik det kommer ut via de på face). Jeg blir forbanna over hvor falsk de er og at de prøver å leke familie og omtaler barnet på den måten at det kommer frem at de har møtt henne, gitt gaver og stiller opp som familie gjør.

Hi

Skrevet

Du virker veldig opptatt av facebook, så hvorfor ikke skrive slik dem gjør, bare slik du oppfatter det? "Jøss, skjer med svigers'a? De verken tar tlf, eller tar kontakt selv! Vil de ikke treffe barnebarnet sitt en eneste gang?" Gjør slik at alle (ikke bare venner) kan se hva du skriver, så er de nok å snoker inne på profilen din! Og jeg ville ikke lagt ut noen som helst bilder av babyer slik at de kan se den. 

Anonymous poster hash: d004c...5bd
Skrevet

*Babyen

Skrevet

Du virker veldig opptatt av facebook, så hvorfor ikke skrive slik dem gjør, bare slik du oppfatter det? "Jøss, skjer med svigers'a? De verken tar tlf, eller tar kontakt selv! Vil de ikke treffe barnebarnet sitt en eneste gang?" Gjør slik at alle (ikke bare venner) kan se hva du skriver, så er de nok å snoker inne på profilen din! Og jeg ville ikke lagt ut noen som helst bilder av babyer slik at de kan se den. 

Det ville ikke jeg gjort. Det blir for dumt å legge slike ting ut offentlig synes jeg. Hadde jeg sett noen gjort det tror jeg jeg hadde blitt flau på deres vegne. 

Anonymous poster hash: 22617...36d

Skrevet

Kommer nok ikke til å skrive noe om det på facebook nei. Selv om en kan ha lyst. 

Er jo ikke stort vi får gjort når ingen svarer på tlf, sms, meldinger på face eller noe. Og for meg kan det bare være sånn. Men de kan ha seg frabedt å skrive om barnet mitt som de ikke har sett!!

Synes dere jeg tenker rart?

Hi

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg forstår godt at du reagerer. Men om du er redd for å miste melka, er nok det smarteste akkurat nå å bare flytte fokus vekk fra dette. Prøv å legg det vekk, du kan ta opp kampen senere, babyen og ammingen er mye viktigere!

Skrevet

Rooolig nå :-) Sett fokuset der det hører hjemme, de har gjort et valg, er ikke noe du kan ordne på. Ja de er sære, men det er ikke ditt problem. 

Det du ikke kan endre, det må en bare akseptere og gå videre. Gled deg over babyen, og aksepter at svigerfamilien din kan du ikke gjøre noe med. Er jo flott at dere slipper å ha disse menneskene mer i livet deres. 

Anonymous poster hash: 257d4...094
Skrevet

Er jo flott at dere slipper å ha disse menneskene mer i livet deres. 

Anonymous poster hash: 257d4...094

Der sier du det! Skal tenke slikt jeg også! 

Hi

Skrevet

Jeg kjenner at det går en liten faen i meg når jeg leser sånne ting altså... Tror jeg ville alliert meg med noen som er venner med dem på

Fb, og bedt dem kommentere under innleggene de legger ut. Feks; å, har du endelig sett babyen for første gang, hørte xx savnet dere og håpte dere skulle komme innom snart. Eller noe mer avslørende, selvsagt. :)

Anonymous poster hash: e21f6...0fb

Skrevet

At folk kan oppføre seg så idiotisk. Hvem kutter ut sin egen sønn og bror? Med mindre bror virkelig har gjort noe galt.

Skrevet

Jeg synes det er ganske spesielt å slette sin svigerdatter/svigersøster fra Facebook.

Slike mennesker hadde jeg lett tatt avstand fra. De virker ikke særlig gode i topplokket!

Anonymous poster hash: c9a9e...2f1

Gjest Julia1984
Skrevet

Du sier de ikke svarer på sms, telefon etc?

Hvorfor fortsetter dere å prøve å få tak i de???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...