Turbojenta og lillesøster Skrevet 27. juni 2013 #1 Del Skrevet 27. juni 2013 Er det noen her som kan dele litt erfaringer med å ha ungene på samme rom? Lillesøster er litt over 6mnd og sover med oss foreløpig men jeg merker hun begynner å bli mer urolig og våkner til litt når vi kommer inn og i løpet av natta. Akkurat samme erfaring hadde vi med storesøster og da var løsningen eget rom. Hvis de skal ha hvert sitt rom denne gangen må vi ligge i en annen etasje enn barna, noe jeg ikke er så veldig komfortabel med så vi vurderer samme rom på de to. Storesøster er 3 år, og synes ideen er kjempemessig så det er ingen sure miner der hvertfall. Kom både med positivt og negativt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilde2012 Skrevet 27. juni 2013 #2 Del Skrevet 27. juni 2013 Dette lurer jeg også på da jeg er i samme situasjon! Henger meg på her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Overraskelsen Skrevet 28. juni 2013 #3 Del Skrevet 28. juni 2013 Vi har så vidt begynt å legge gutta våre på samme rom (snart fire år og 11 mnd). Skal ikke påstå at det har vært noen mirakelkur, men vi slipper at lillebror våkner av oss akkurat i det vi legger oss ihvertfall. Storebror blir iallefall ikke vekt av at lillebror fortsatt våkner om nettene. Som oftest havner den lille i vår seng ila natta uansett; vi får se på det som en gradvis overgang... De skal uansett ligge på samme rom fremover, så de må bare bli vant vant til det ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to små prinsesser Skrevet 28. juni 2013 #4 Del Skrevet 28. juni 2013 Henger meg på! 3år på min eldste og snart 6mnd på yngste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Smiley* Skrevet 30. juni 2013 #5 Del Skrevet 30. juni 2013 Vi har begynnt såvidt.Største er 2.5 år og minste er 10 mnd.Det er litt vanskelig på kvelden når de skal sovne begge to men jeg regner med at det går seg til.Vi har satt reisesengen inne hos storesøster så hvis minstemor er urolig på natt så tar vi henne bare inn til oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MღM Skrevet 30. juni 2013 #6 Del Skrevet 30. juni 2013 Vi har akkurat begynt å legge minste på 11mnd sammen med eldste på 4 år. Går greit foreløpig, men synes ikke sovemønsteret er veldig endret. Håpet på mindre oppvåkning. Eldste sover seg gjennom det meste så det går greit. Må bare minnes på å være stille under legging. Er ihvertfall godt å få tilbake soverommet vårt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterpiken og tullene Skrevet 1. juli 2013 #7 Del Skrevet 1. juli 2013 Her ble lillesøster flyttet på storesøsters rom da hun var 6 mnd, og storesøster ca. 2 1/2 år. Lille sover når store skal legge seg, og storesøster sover hvis lille våkner til på natta. Har stort sett gått greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå