Gå til innhold

Emmaljunga edge duo 2009 mod.

Anbefalte innlegg

Hei :) Henvender meg til de erfarne :)

Vi har fått tilbud om å kjøpe en emmaljunga edge duo fra 2009 med et ekstra sett med hjul, stellebag, men uten regntrekk for 3600. I utgangspunktet ville de ha 5000 for den.. 

Jeg har sett andre vogner med nyere årsmodell til 4000+ der man får med både regntrekk, stellebag og fotpose til sportsdelen, så jeg kjenner meg litt i tvil.

Dere som har mer erfaring enn meg, hva tenker dere om dette tilbudet? Eierne sier at de har brukt den til ett barn. Hva er egentlig prisen for ekstra hjul? Samboeren tenker at når vi nå kjøper denne vogna, så har vi både til barnet på vei og neste. I mine øyne er da det å kjøpe en vogn fra 2009 litt optimistisk. Men jeg vet ikke. Dette er vårt første, så vi står litt på bar bakke når det kommer til erfaringer med vogn icon_wink.gif

Vi får et vinter barn og bor på landet, så vi er avhengig av gode hjul og helst stor bag.

Tilleggspm: hva er prisen for fotpose til sportsdelen?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144060475-emmaljunga-edge-duo-2009-mod/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med tanke på at man kan få en splitter ny edge i sverige til rundt 6000kr og da med regntrekk og stelleveske, så synes jeg at den prisen for en såpass gammel vogn er litt drøyt. Men bor dere langt fra svenskehandel så er jo saken en litt annen, emmaljungas vogner er det nemlig ikke lov for forhandlere å sende i posten.

Tar dere sikte på å ha vognen til neste barnet også så hadde jeg vel kjøpt en litt nyere vogn.

Fotposen koster 450kr i sverige, og i Norge må du sikkert ut med 6-700kr (ikke sikker, men tipper ;) ) Hjulene koster 250kr pr. stk i Norge, og de blir fort slitt så sikkert derfor de er byttet ut.

Jeg solgte mi emmaljunga mondial duo 09 i 2012 med stelleveske, aldri ødelagt dekk og fint brukt til rett over 2000 tror jeg.. Syns 3600 var dyrt selvom det var nye dekk med.. Stelleveska koster 7-800kr og regntrekket følger jo med vogna så om de ikke har det med hadde jeg aller først tenkt hvor godt vare på vogna egentlig er.. Søstera mi selgte nettopp edge duo tror jeg det var med helt ny, ubrukt bag, fotpose, orginal stelleveske til 2500kr.. Så 3600 var dyyyrt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...