Gå til innhold

Noen fra Østfold??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg lurer på om det er noen her fra Østfold med termin i januar 2014? Jeg bor selv i Halden, hadde jo vært spennende og blitt kjent med noen  :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fredrikstad her, men termin i desember.  ;)

Skrevet

Indre Østfold, også med termin i desember. 

Skrevet

Kommer fra Sarpsborg. Flytter tilbake tid rundt juletider (er student), så jepp, Østfold her. Termin 30 desember ;-) satser på januarbarn, hehe.

Skrevet

Det var hyggelig allesammen  :D

kanskje vi skulle få til et BIM treff etter ferien? Nå har vel alle ferieplaner.

Uansett koselig at noen svarte. ;)

http://frusagen.blogspot.no

Skrevet

Jeg er hvertfall hjemme i Østfold frem til midten av august, så før det er det ikke noe problem for meg, men kan nok få det til etterpå også, med litt planlegging. Hørtes hvertfall koselig ut :) Hvor gamle er dere? Er det første? Hvor langt er dere på vei? Hehe. Nyskjerrigper ;-)

Skrevet

Jeg er hvertfall hjemme i Østfold frem til midten av august, så før det er det ikke noe problem for meg, men kan nok få det til etterpå også, med litt planlegging. Hørtes hvertfall koselig ut :) Hvor gamle er dere? Er det første? Hvor langt er dere på vei? Hehe. Nyskjerrigper ;-)

Jeg har flyttet hjem til Halden etter 12 år i Tigerstaden, blir 34 i oktober og er gravid med barn nummer 2. Har en gutt som blir skolegutt til høsten. Nå er jeg fullgåtte 14 uker rett rundt hjørnet  :)

Du da?

Skrevet

Jeg er akkurat flyttet hit, blir 30 15e. Er 16+4 med første. =)

Skrevet

Hvor i Østfold da?

Skrevet

Hvor i Østfold da?

Fredrikstad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...