Gå til innhold

blink blink...så fantastisk, men oi! meir blink blink

helixxx

Anbefalte innlegg

Var på tidleg ul idag (6+2) og såg hjertelyd. Jippi! Men......når legen såg først så såg han litt bekymra ut. Han vistemeg hjertelyden og så litt forsiktig: "ser du. Der er fin hjertelyd"....men så spurte han om eg kunne tømme blæra for han ville sjå litt meir nøye, og så mumla han "eg trur eg ser 2". Skjelvande gjekk eg på do og ul fortsatte. Jodå, der var 2, og det som var spesielt var at dei var ulik store. Og rett før eggløysing så hadde han berre sett 1 egg som var klart og 1 mindre. Han konkluderte med at eg er blitt gravid 2 gangar ved 2 ulike eggløysingar. Jaja....slik kan det gå. Men no er det visst ofte den eine tvillingen går til grunne, så han meinte eg burde la vere å tenke på det til neste ul. Haha....som om det går an...no er eg henvist til haukeland for ul og sannsynlegvis morkake-prøve (duo går visst ikkje på tvillingar....og fostervatnsprøve veit eg ikke).

Så no er eg glad, men lettare sjokkert. Har sendt sms til mannen for å forberede han. Han blir nok veldig shaky og kanskje litt sint til å begynne med...fortsettelse følger

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...