Gå til innhold

Blodprøvesvarene er her

Anbefalte innlegg

Hcg på 19 :( En gravidtet som er på vei til å gå til grunne i følge sykepleier. Og jeg som hadde troen denne gangen! Sterkere test i dag og alt, men det hjelper ikke når hcg forsvinner sist fra urinen. Så nå er vi oppe i 6 Ivf/Icsi forsøk og 6 Spontanaborter kjemiske... Er så uendelig lei meg.. Nå skal jeg bruke de neste dagene på å fordøye sorgen og komme meg videre. Det går til slutt, det SKAL gå til slutt :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144060316-blodpr%C3%B8vesvarene-er-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er så lei meg for deg :(

Nå satte de inn med EmbryoGen på meg denne gangen. Får se om 1 uke hvordan det gikk, deretter om det er liv etter 7 uker hvis positivt. Har også mye SA/MA og kjemiske eller kun neg. tester bak meg. Derfor brukte Medicus det denne gangen. Jeg skal holde dere oppdatert underveis hvordan det går.

Stooor klem til dere begge fra meg!

Annonse

Alt håp er ute så sykepleieren, det kunne bare gå en vei med denne graviditeten. Kunne forvente meg blødning innen få dager. Så det var nok et egg med kromosomfeil denne gangen også... Begynner å lure på om jeg har et eneste friskt egg i det hele tatt. Kanskje PGD/kromsomtesting av eggene blir aktuelt etterhvert. Akkurat nå tror jeg at jeg trenger litt tid å samle mot og krefter for flere forsøk. Kommer nok meg på beina igjen etterhvert :)

TUSEN TAKK FOR OMTANKEN alle sammen <3 Dere er gode å ha <3

Alt håp er ute så sykepleieren, det kunne bare gå en vei med denne graviditeten. Kunne forvente meg blødning innen få dager. Så det var nok et egg med kromosomfeil denne gangen også... Begynner å lure på om jeg har et eneste friskt egg i det hele tatt. Kanskje PGD/kromsomtesting av eggene blir aktuelt etterhvert. Akkurat nå tror jeg at jeg trenger litt tid å samle mot og krefter for flere forsøk. Kommer nok meg på beina igjen etterhvert :)

NEII!!! Nå ble jeg lei meg, sint og frustret på dine vegne!! Jeg venta meg en tråd hvor det stod du hadde supermye hcg, og alt så perfekt ut!! For noe dritt!!

Tror du det blir nye forsk igjen med en gang eller? kanskje du skal ruge sammen med meg i september? det er nemmelig lykkemåneden!! :P

Kos deg masse i sommer, med ferie, god mat og drikke, og gjør alt som er ulovlig! så henter du nye krefter til nye runder! Det går til slutt! Du skal jo bli mamma!!!

Stor klem fra meg :)

NEII!!! Nå ble jeg lei meg, sint og frustret på dine vegne!! Jeg venta meg en tråd hvor det stod du hadde supermye hcg, og alt så perfekt ut!! For noe dritt!!

Tror du det blir nye forsk igjen med en gang eller? kanskje du skal ruge sammen med meg i september? det er nemmelig lykkemåneden!! :P

Kos deg masse i sommer, med ferie, god mat og drikke, og gjør alt som er ulovlig! så henter du nye krefter til nye runder! Det går til slutt! Du skal jo bli mamma!!!

Stor klem fra meg :)

Er absolutt sannsynlig at vi er i gang igjen over sommeren, tipper i september/oktober en gang :) Sykepleieren snakket om at de skulle gå igjennom behandlingsopplegget og så komme tilbake til når. Hun sa de hadde stengt frem til midten av August og etter det er det muligheter sa hun. Godt jeg har noen måneder å lade batteriene. Og takk det samme, håper du får en strålende sommer :)   <3

Annonse

Kanskjesnart: jeg føler så veldig med deg, jeg kjenner meg så veldig igjen, og beundrer energien du henter frem etter negative forsøk, men jeg regner med at dette er noe du er nødt til for å "overleve". Kjenner meg igjen i det at det som driver en fremover, er tanken på nye forsøk. Ser du har kromosomfeil, hvordan vet du dette? Nå har jeg pco som deg, og regner derfor med du produser mange egg, for deg er det bare å finne dette friske. Lurer veldig på hvorfor pgd ikke er aktuelt for deg? Er det kanskje ikke så mange som tilbyr dette? 

Kanskjesnart: jeg føler så veldig med deg, jeg kjenner meg så veldig igjen, og beundrer energien du henter frem etter negative forsøk, men jeg regner med at dette er noe du er nødt til for å "overleve". Kjenner meg igjen i det at det som driver en fremover, er tanken på nye forsøk. Ser du har kromosomfeil, hvordan vet du dette? Nå har jeg pco som deg, og regner derfor med du produser mange egg, for deg er det bare å finne dette friske. Lurer veldig på hvorfor pgd ikke er aktuelt for deg? Er det kanskje ikke så mange som tilbyr dette? 

Takk, hadde ikke det vært for all støtten så hadde jeg vært mye lengre nede <3 Jeg og samboeren har tatt kromosomprøver etter vi fikk diagnosen habituell abort. Pgd er absolutt aktuelt og ikke umulig at vi går over til det etterhvert :) Men det er ikke lovlig i Norge så vi må til utlandet. Det er en laaaang prosess som jeg ikke vet om jeg er helt klar for ennå. Hvis du vil så kan du lese mere på bloggen min: kristine86.blogg.no :D Takk igjen for all støtte <3

Uff, så leit :( Stakkars dere! Håper det lykkes for dere i neste forsøk <3

Er superspent selv.. Satt inn egg på søndag og hååååper selvfølgelig det går bra! Men leser jo at det er ganske mange som får negative svar :(

Stå på og ikke mist håpet ennå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...