pifi med tre nurk Skrevet 1. juli 2013 #26 Skrevet 1. juli 2013 Herlig, herlig! såååå glad for at det alt så bra ut ! Har tenkt på deg!
lillemirakel2014 Skrevet 1. juli 2013 #27 Skrevet 1. juli 2013 Da er jeg ferdig, og har nettopp sett en levende liten sak med bankende hjerte! <3 Så rart å se altså...og jeg er veeeeeeldig glad, nå håper jeg det går veien!!! Han målte fosteret til å være 7+2...akkurat det jeg trodde også!! Herlig <3Åhh, jeg har tenkt på deg i dag Nemo_ og skulle inn hit nå for å skrive til deg! men så lyser det jo foran meg her, en helt fantastisk nyhet - SÅÅÅÅ godt å høre at alt er som det skal være og at du fikk se et lite hjerte banke Virkelig glad på dine vegne! dette går veien for deg Sååå godt å høre fra deg igjen lillemirakel Ja, jeg er veldig glad nå!!! Hvordan går det med deg? Skulle du på ny ul idag? Tenker masse på deg vettu Herlig dette altså! Liker gode nyheter Stemmer det vettu. Var på ny UL i dag, men det bekreftet bare det jeg allerede har visst siden onsdag; det har ikke gått bra. Så fikk tablettene nå i dag da, og gleder meg abre til det hele er over. Fått henvisning til fertilitetsklinikken nå i allefall, med ventetid selvfølgelig. Men håper og tror litt at tanta til min samboer har rett i det hun sier/tror (hun er litt av den alternative typen og visste jeg var gravid allerede FØR noen hadde sagt no ), og det er at det ikke er noe galt med meg, men at kropp og hode rett og slett ikke er i balanse hos meg både med hverandre og generelt sett. Noe jeg egentlig er fullstendig klar over selv og egentlig. Har vært ett tøft år for oss begge (siste 12 mnd) og enda er det mye som må på plass, og alt har gått utover helse og psyke til en viss grad. Om jeg kan si det slik. Så det er nok meningen at ting skal falle mer på plass før det er timing for familieforøkelse.. - med en slik tankegang tror jeg at jeg kan klare å slå meg litt mer til ro med det faktum at det alltid har gått galt frem til nå.. Kanskje merkelig men. Måtte bare dele mine tanker Men, synes det er trist at jeg ikke får fulgt deg allikevel nå da Jeg som hadde gledet meg så til det!
My73 Skrevet 1. juli 2013 #28 Skrevet 1. juli 2013 Så bra at alt sto bra til Nemo:-) Lillemirakel; med den tankegangen din er jeg sikker på at det kommer til å gå fint når tiden er inne:-))
pifi med tre nurk Skrevet 1. juli 2013 #29 Skrevet 1. juli 2013 Huff lillemirakel, det er så vondt at du må gjennom dette igjen! Men jeg skjønner at du har fine mennesker rundt deg og mye styrke i deg og er sikker på at du kommer tilbake inn hit og da skal det holde hele veien! Tenker på deg! Ta vare på hverandre fremover!
lillemirakel2014 Skrevet 1. juli 2013 #30 Skrevet 1. juli 2013 Så bra at alt sto bra til Nemo:-) Lillemirakel; med den tankegangen din er jeg sikker på at det kommer til å gå fint når tiden er inne:-)) Tusen takk for gode ord, My73, det setter jeg veldig stor pris på Det måå jo bare gå bra en dag! Ønsker deg masse masse lykke til videre, nyt tiden!
lillemirakel2014 Skrevet 1. juli 2013 #31 Skrevet 1. juli 2013 Huff lillemirakel, det er så vondt at du må gjennom dette igjen! Men jeg skjønner at du har fine mennesker rundt deg og mye styrke i deg og er sikker på at du kommer tilbake inn hit og da skal det holde hele veien! Tenker på deg! Ta vare på hverandre fremover! Takk så mye for varmende ord, kjære pifi. Det varmer ett enda litt sårt hjerte<3 Har jo fått gjort meg noen tøffe erfaringer ila mine leveår så langt, så jeg har vært ute en hard værdag før.. Og man må jo da bare bestemme seg for å komme seg opp og videre til slutt! Det er jo akkurat det jeg må denne gangen også. Som regel så leger jo tiden sårene, i allefall til en stor grad Så en dag blir det "min" dag! Må bare leve i troen om det Ønsker deg et fantastisk svangerskap fremover pifi
Nemo_ Skrevet 2. juli 2013 Forfatter #33 Skrevet 2. juli 2013 Da er jeg ferdig, og har nettopp sett en levende liten sak med bankende hjerte! <3 Så rart å se altså...og jeg er veeeeeeldig glad, nå håper jeg det går veien!!! Han målte fosteret til å være 7+2...akkurat det jeg trodde også!! Herlig <3Åhh, jeg har tenkt på deg i dag Nemo_ og skulle inn hit nå for å skrive til deg! men så lyser det jo foran meg her, en helt fantastisk nyhet - SÅÅÅÅ godt å høre at alt er som det skal være og at du fikk se et lite hjerte banke Virkelig glad på dine vegne! dette går veien for deg Sååå godt å høre fra deg igjen lillemirakel Ja, jeg er veldig glad nå!!! Hvordan går det med deg? Skulle du på ny ul idag? Tenker masse på deg vettu Herlig dette altså! Liker gode nyheter Stemmer det vettu. Var på ny UL i dag, men det bekreftet bare det jeg allerede har visst siden onsdag; det har ikke gått bra. Så fikk tablettene nå i dag da, og gleder meg abre til det hele er over. Fått henvisning til fertilitetsklinikken nå i allefall, med ventetid selvfølgelig. Men håper og tror litt at tanta til min samboer har rett i det hun sier/tror (hun er litt av den alternative typen og visste jeg var gravid allerede FØR noen hadde sagt no ), og det er at det ikke er noe galt med meg, men at kropp og hode rett og slett ikke er i balanse hos meg både med hverandre og generelt sett. Noe jeg egentlig er fullstendig klar over selv og egentlig. Har vært ett tøft år for oss begge (siste 12 mnd) og enda er det mye som må på plass, og alt har gått utover helse og psyke til en viss grad. Om jeg kan si det slik. Så det er nok meningen at ting skal falle mer på plass før det er timing for familieforøkelse.. - med en slik tankegang tror jeg at jeg kan klare å slå meg litt mer til ro med det faktum at det alltid har gått galt frem til nå.. Kanskje merkelig men. Måtte bare dele mine tanker Men, synes det er trist at jeg ikke får fulgt deg allikevel nå da Jeg som hadde gledet meg så til det! Så leit at det ikke gikk Men utrolig bra tankegang, spiren sitter selvfølgelig hos deg også etterhvert, da tiden er inne Kjemeptrist at vi ikke kan følge hverandre mer og klage litt til hverandre på all kvalme og uvelhet Men håper å snart se deg her igjen da? Du må for all del ikke gi opp Lykke til med time på fertilitetsklinikken...Jeg heier på deg!!!
Nemo_ Skrevet 2. juli 2013 Forfatter #35 Skrevet 2. juli 2013 Prøvde å få til sånn rødt ansikt med hjerter her jeg, men det gikk jo ikke:) hvordan gjør dere det fra tlf?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå