Nemo_ Skrevet 27. juni 2013 #1 Skrevet 27. juni 2013 Hadde en MA for ett år siden, får derfor tidlig UL nå....Jeg vil være 7+2 på mandag og håper så inderlig jeg får positiv tilbakemelding!!! Da hadde jeg bøitt overlykkelig! Vil egentlig bare ha det overstått nå....Lenge igjen til mandag! Blanda følselser kan man si...Har hatt så utrolig sterke menssmerter hele veien nå, er det normalt da?? Kvalmen er på plass nå og jeg tåler ikke lukten av parfyme,hårspray,skyllemiddel osv....Iler til nedover låret og rumpa hvis jeg reiser meg etter å ha sittet en stund....Er vel greie tegn det siste her men....Kommer til å ha hjertet oppi halsen da jeg legger meg i stolen på mandag, det er hvertfall helt sikkert....!
pifi med tre nurk Skrevet 27. juni 2013 #2 Skrevet 27. juni 2013 Jeg skal krysse fingre og tær! Det er umenneskelig lenge å vente, så jeg skjønner at det blir vanskelig! Prøv å finn på noe morsomt i helga og få tankene over på noe annet av og til.. Selv om jeg VET at det SÅ vanskelig. Jeg håper og tror at alt er bra der inne! varme tanker sendes din vei!
Verbena Skrevet 27. juni 2013 #3 Skrevet 27. juni 2013 Jeg vet akkurat hvordan du har det Nemo_! Hadde en SA i september så skal inn på tidlig utralyd torsdag i neste uke og det er jo helt ubeskrivelig lenge til. Heldigvis får vi besøk i kveld som blir værende til søndag så da får man litt distrahering!
MissAlma Skrevet 27. juni 2013 #4 Skrevet 27. juni 2013 Skjønner deg godt Nemo. Men jeg har en god følelse for deg. Nyt helgen med dine kjære og finn på noe koselig! Er veldig spent på å høre om UL din
Nemo_ Skrevet 27. juni 2013 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2013 Tusen takk for gode ord Håper helga flyr avsted som helger flest gjør...For nå orker jeg ikke å gru-glede meg mer!!
Nemo_ Skrevet 30. juni 2013 Forfatter #6 Skrevet 30. juni 2013 Ah, i morra tidlig 08.30 er tiden inne....Sitter med hjertet i halsen allerede!! Wish me luck!!!
Verbena Skrevet 30. juni 2013 #7 Skrevet 30. juni 2013 Spennende Nemo_! Regner med at det blir en herlig opplevelse ;-)
MissAlma Skrevet 30. juni 2013 #8 Skrevet 30. juni 2013 MASSE lykke til imorgen, Nemo! Skal tenke på deg, du må oppdatere oss med en gang du kan! Gleder meg til å høre KLem til deg, slapp av og sov godt
Nemo_ Skrevet 30. juni 2013 Forfatter #9 Skrevet 30. juni 2013 Tusen takk dere gromme damer Jeg skal oppdatere så fort jeg kan, og håper jeg kan komme med et gledesinnlegg
bambi-88 Skrevet 1. juli 2013 #11 Skrevet 1. juli 2013 Lykke til!! det går helt sikkert bra, men skjønner at du er spent
lillja90 Skrevet 1. juli 2013 #13 Skrevet 1. juli 2013 Lykke til :-D det går sikkert bra skal du se :-)
LizbethOsnes Skrevet 1. juli 2013 #14 Skrevet 1. juli 2013 Håper du ser en frisk og flott liten bebiss i skrivende stund! <3
Nemo_ Skrevet 1. juli 2013 Forfatter #15 Skrevet 1. juli 2013 Da er jeg ferdig, og har nettopp sett en levende liten sak med bankende hjerte!<3 Så rart å se altså...og jeg er veeeeeeldig glad, nå håper jeg det går veien!!! Han målte fosteret til å være 7+2...akkurat det jeg trodde også!! Herlig <3
Verbena Skrevet 1. juli 2013 #18 Skrevet 1. juli 2013 Gratulere!! For en fantastisk opplevelse. Håper det er min tur på torsdag :-)
Nemo_ Skrevet 1. juli 2013 Forfatter #19 Skrevet 1. juli 2013 Gratulere!! For en fantastisk opplevelse. Håper det er min tur på torsdag :-)Det er det nok helt sikkert!! Herlig følelse!! hvor langt er du på veg på torsdag? Masse lykke til hvertfall Og tusen takk for gratulasjoner dere andre!
lillemirakel2014 Skrevet 1. juli 2013 #20 Skrevet 1. juli 2013 Da er jeg ferdig, og har nettopp sett en levende liten sak med bankende hjerte! <3 Så rart å se altså...og jeg er veeeeeeldig glad, nå håper jeg det går veien!!! Han målte fosteret til å være 7+2...akkurat det jeg trodde også!! Herlig <3 Åhh, jeg har tenkt på deg i dag Nemo_ og skulle inn hit nå for å skrive til deg! men så lyser det jo foran meg her, en helt fantastisk nyhet - SÅÅÅÅ godt å høre at alt er som det skal være og at du fikk se et lite hjerte banke Virkelig glad på dine vegne! dette går veien for deg
MissAlma Skrevet 1. juli 2013 #21 Skrevet 1. juli 2013 Kjempegode nyheter Nemo Så deilig å ha sett og hørt at det står bra til. Må være en helt fantastisk opplevelse. Gleder meg til det er min tur. Men skal ikke på tidlig UL før jeg er 10+4 (hvis ikke jeg får tak i en time før). Gratulerer nok en gang, nå må du nyyyyte resten av dagen
Nemo_ Skrevet 1. juli 2013 Forfatter #22 Skrevet 1. juli 2013 Da er jeg ferdig, og har nettopp sett en levende liten sak med bankende hjerte! <3 Så rart å se altså...og jeg er veeeeeeldig glad, nå håper jeg det går veien!!! Han målte fosteret til å være 7+2...akkurat det jeg trodde også!! Herlig <3 Åhh, jeg har tenkt på deg i dag Nemo_ og skulle inn hit nå for å skrive til deg! men så lyser det jo foran meg her, en helt fantastisk nyhet - SÅÅÅÅ godt å høre at alt er som det skal være og at du fikk se et lite hjerte banke Virkelig glad på dine vegne! dette går veien for deg Sååå godt å høre fra deg igjen lillemirakel Ja, jeg er veldig glad nå!!! Hvordan går det med deg? Skulle du på ny ul idag? Tenker masse på deg vettu
Nemo_ Skrevet 1. juli 2013 Forfatter #23 Skrevet 1. juli 2013 Kjempegode nyheter Nemo Så deilig å ha sett og hørt at det står bra til. Må være en helt fantastisk opplevelse. Gleder meg til det er min tur. Men skal ikke på tidlig UL før jeg er 10+4 (hvis ikke jeg får tak i en time før). Gratulerer nok en gang, nå må du nyyyyte resten av dagen Tusen takk missalma når er du 10+4?
Verbena Skrevet 1. juli 2013 #25 Skrevet 1. juli 2013 Gratulere!! For en fantastisk opplevelse. Håper det er min tur på torsdag :-)Det er det nok helt sikkert!! Herlig følelse!! hvor langt er du på veg på torsdag? Masse lykke til hvertfall Og tusen takk for gratulasjoner dere andre! Er litt usikkert nøyaktig hvor langt jeg er på vei, derfor jeg skal ha ultralyd. Kom til dag 54 i syklusen før noen test ble svakt positiv nemlig. Tror at jeg er minimum 5+4 på torsdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå