Gå til innhold

Må bare få ut denne frustrasjonen...

Anbefalte innlegg

Noen av dere er sikkert dritlei av å høre meg klage over de urolige beina mine - men nå er det altså blitt enda verre...

Har heldigvis fått fremskyndes ks fra 18 til 8 juli, men lievel virker 11 dager til umulig å holde ut nå. Jeg får en såkalt sovedose på føden hver tredje dag, som hjelper beina å roe seg så jeg får kanskje 3-4 timer søvn til sammen.

MEN..... utenom dette så er jeg våken konstant! Har nå telt, og jeg har vær våken nå siden tirsdag morgen klokka 0500, altså over 55 timer.... Det er tortur... For jeg klarer ikke slappe av heller - det kribler konstant i beina og armene, så jeg må være i bevegelse for å få bort ubehaget. Føler meg nå fullstendig utslitt, og det verker i hele kroppen av at jeg har anspent meg i over to døgn.

Skal få sovedose igjen i dag, men etter dette så vet jeg ikke hvordan jeg skal "overleve" enda flere perioder med å være våken i 2,5 døgn i strekk - jeg føler at jeg hvert øyeblikk kommer til å få psykisk sammenbrudd.

Legene på føden skulle ta opp saken min på møte i dag tidlig, for jeg har bedt om å få hjelp til å sove mer enn bare hver tredje dag - men den legen som la denne planen er på ferie, og de andre legene sier de ikke bare kan kjøre over den planen hun la..... Har ikke hørt noe fra føden enda, men er livredd for å få svar om at jeg bare må holde ut....... 

Finner ingen glede i barnet i magen lenger, føler dette er bare et onde jeg vil bli kvitt...Orker ikke mer........

Fortsetter under...

Uff - det høres ikke godt ut! Kanskje dumt spm, men har du prøvd å gjøre øvelser i vann og så gå rett og hvile etterpå? Har en venninne som endelig fikk ro i kroppen etter det.. God bedring uansett!

Har prøvd alt - men takk uansett:-)

Uff,stakkars deg! Dette høres absolutt ikke bra ut...Håper legene bestemmer seg for det du ønsker. At de ikke kan overkjøre planen til ferierende lege er etter min mening et tåpelig argument. Legene skal da ta hensyn til deg,ikke noen som er på ferie!?!?! Stå på ditt,krev det! Det hjelper ingen om du går inn i "søvnmangelpsykose".

Takk for svar alle sammen:-) De lar meg få sovehjelp annenhver dag fra nå, og frem til tre dager før ks, så da skal jeg holde ut! Annenhvert døgn uten søvn vil gå som en lek sammenlignet med over 2 døgn:-)

Nå er det bare å komme seg gjennom denne siste prøvelsen, så har vi lillegutten vår i armene :-)

Annonse

Jeg skjønner ikke at du ikke besvimer jeg...

Nei det hadde jo vært det beste..... Men siden RLS er en nevrologisk tilstand, så er det koblingen mellom hjernen og nervene i beina som styrer alt; hjernen "forstår ikke" at jeg har lagt meg for å hvile, og fortsetter å sende signaler til beina om å bevege seg. Og da setter nervene i gang, og jeg har ikke noe annet valg enn å adlyde, og bare må bevege beina..... Det er faktisk det verste jeg har opplevd i hele mitt liv - for uansett hvor sliten jeg er, så må jeg være i bevegelse. 

:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...