Gå til innhold

Ære være trassen :)

kaklemor

Anbefalte innlegg

Nå har det kommet en kjempe inn i hus som gjerne skriker til han blir rød, tårene hans renner gjerne om kapp nedover kjakan og hender flyr i alle retninger.

Dere har nok møtt han? Kjempen Trass!

Hehe, er så sjarmerende når trassen står på for full guffe! :P

Hva gjør dere når det er som verst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe jo det kan være vanskelig å ikke le når det står på som verst. Enn at det går an å være SÅ sint! :)

Vi prøver stort sett å bare la ham rase fra seg og forholde oss rolig, så godt det lar seg gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja.

Hvis min i tillegg snubler mens han trasser er det verdens undergang. . Så blir til at han raser fra seg ja og kommer til mec når han vil det selv! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å forholde oss rolig. Tar det heldigvis med stor ro siden det er femtemann ;) Avledning hjelper som regel veldig bra.

Anonymous poster hash: 716f6...398
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest 2prinsesser11&12

Må si det kommer litt an på, når eldste vår på 2,5 trasser så får hun gjerne med seg lillesøster på straks 1 år :P Det er ikke bare bare når lillesøster skal herme! Tror jeg kan bli litt smågal av det innimellom.

Men vi prøver å forholde oss rolige og storesøster skal få lov å rase fra seg, men noen ganger passer bedre enn andre. Skal sies at hun er ekstremt lett å avlede og det gjør nok det hele litt lettere for oss foreldre når vi er for eksempel i butikken eller på senteret og hun trasser for fullt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min på 2 år har så smått nærmet seg trassen. Prøver å bestemme over når jeg skal og ikke skal gå, gjøre ditt og datt..en liten kommandant mao ;) Tar de kampene som er verdt å ta, og å bestemme over meg er virkelig en av de.

Heldigvis hjelper det å la henne rase fra seg, hun vil som regel ha kos etterpå. Også er hun lett å avlede hun også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...