kaklemor Skrevet 27. juni 2013 #1 Del Skrevet 27. juni 2013 Nå har det kommet en kjempe inn i hus som gjerne skriker til han blir rød, tårene hans renner gjerne om kapp nedover kjakan og hender flyr i alle retninger. Dere har nok møtt han? Kjempen Trass! Hehe, er så sjarmerende når trassen står på for full guffe! Hva gjør dere når det er som verst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pesta Skrevet 3. juli 2013 #2 Del Skrevet 3. juli 2013 Hehe jo det kan være vanskelig å ikke le når det står på som verst. Enn at det går an å være SÅ sint! Vi prøver stort sett å bare la ham rase fra seg og forholde oss rolig, så godt det lar seg gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaklemor Skrevet 8. juli 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 8. juli 2013 Haha, ja. Hvis min i tillegg snubler mens han trasser er det verdens undergang. . Så blir til at han raser fra seg ja og kommer til mec når han vil det selv! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #4 Del Skrevet 15. juli 2013 Prøver å forholde oss rolig. Tar det heldigvis med stor ro siden det er femtemann Avledning hjelper som regel veldig bra. Anonymous poster hash: 716f6...398 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2prinsesser11&12 Skrevet 3. august 2013 #5 Del Skrevet 3. august 2013 Må si det kommer litt an på, når eldste vår på 2,5 trasser så får hun gjerne med seg lillesøster på straks 1 år Det er ikke bare bare når lillesøster skal herme! Tror jeg kan bli litt smågal av det innimellom. Men vi prøver å forholde oss rolige og storesøster skal få lov å rase fra seg, men noen ganger passer bedre enn andre. Skal sies at hun er ekstremt lett å avlede og det gjør nok det hele litt lettere for oss foreldre når vi er for eksempel i butikken eller på senteret og hun trasser for fullt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 3. august 2013 #6 Del Skrevet 3. august 2013 Min på 2 år har så smått nærmet seg trassen. Prøver å bestemme over når jeg skal og ikke skal gå, gjøre ditt og datt..en liten kommandant mao Tar de kampene som er verdt å ta, og å bestemme over meg er virkelig en av de. Heldigvis hjelper det å la henne rase fra seg, hun vil som regel ha kos etterpå. Også er hun lett å avlede hun også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå